„A Great Taste Award 95 óta a legrangosabb nemzetközi élelmiszeripai díj, amit egy többszáz fős szakmai zsűri oszt ki. Száraz jégen küldtük ki a jégrémeket Londonba, és izgatottan vártuk a szakmai zsűri vaktesztjének eredményét”, mondja Szalay József ügyvezető, akinek Anjuna márkája jobban szárnyal, mint valaha.
A gluténmentes, laktózmentes, vegán és fenntartható termékekkel az Anjuna csapata a „Vegán vagy tejmentes fagylalt” kategóriában nevezett 8 termékkel, ezekből 7 jégrém kapott 1 vagy 2 csillagot, amik tulajdonképpen az élelmiszeripar topkategóriája.
A versenymunkáik közül 2 csillagot kapott a szicíliai pisztácia: a zsűri kiemelte a pörkölt pisztáciás ízjegyeket, a hívogató színt, valamint hogy az ice-pop krémesen olvad, akár egy fagylalt, és nagyon kellemes ízt hagy a szájban. Emellett 1 csillagot kapott az elefántcsontparti kókusz, az eper & mangó, a málna & lime, a mangó & maracuja, a mogyorós csokoládé, valamint a sós földimogyoró & étcsokoládé.
Ezek jégrém és fagylalt kategóriában magas minősítésnek számítanak, azt jelentik, hogy a zsűri egyértelműen díjazta a magas minőségű és első osztályú alapanyagokból készült jégkrémeket, a felhasznált alapanyagokat. A vakteszt egyébként azt jelenti, hogy a bírák minden előzetes információ és csomagolás nélkül, vakteszt során, pusztán az íz alapján hozzák meg döntésüket.
A nyertes cégről röviden:
Az Anjuna idén kezdett exportálni 3 országba - Svédországba, Szlovákiába és Romániába - is szállítanak. Jégrémeik ott vannak a Tesco, az Auchan, a Spar és a Kifli.hu polcain is. Eddig szezonálisan működtek, de hamarosan nyílik a Király utcai egész éves üzletük, ahol sütikkel újítanak. Itt is marad a vegán-gluténmetes vonal, a trópusi ízek iránti vonzalom és a folyamatos kísérletezés.
Forrás: Turizmus Online