"A két kiskereskedelmi márka által a vásárlóknak kínált szolgáltatások közös innovációjaként jöttek létre. A két márka a saját szegmenseiben megszerzett széleskörű helyi és nemzetközi tapasztalatait egyesíti a vásárlók maximális kényelme érdekében, a minőségre és a kiváló szolgáltatásra összpontosítva" - írják közleményükben.
A termékkínálatot úgy állították össze, hogy a legtöbb vásárlói igényt kielégítsék legyen szó gyors bevásárlásról vagy az otthoni hűtőszekrény feltöltéséről. Az új kiskereskedelmi koncepciót bevezető felújított töltőállomásokon a vásárlás kényelmes, az árukínálat könnyen áttekinthető.
Minden egyes állomáson több mint 1100 féle árucikk lesz kapható - a szupermarketekben általában megtalálható élelmiszerek mellett meleg ételekből álló választékot is kínálnak majd.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a Shell-lel közös együttműködésünk révén a mindennapi bevásárláshoz megfelelő termékválasztékot tudunk kínálni vásárlóinknak kényelmes módon, így kiegészítve a hipermarketek, az Express áruházak és az online vásárlási lehetőségek széles választékát", mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország vezérigazgatója.
A Shell-Tesco Minishopok jelenleg főként a nagyobb városok töltőállomásain találhatók, így nemcsak az autóval érkezőket szolgálják ki, hanem a helyi közösség tagjait is, akik sétálva érkezhetnek és könnyen, egyszerűen intézhetik bevásárlásukat. A polcokon a vásárlók pékáruk, tejtermékek, hústermékek, friss zöldségek, gyümölcsök, fagyasztott termékek, száraz élelmiszerek, alkoholos és alkoholmentes italok változatos kínálatát találják, de sok helyen választhatnak finom falatot háziállatuknak is. Az üzletek az egészségtudatos vásárlók igényeit is kiszolgálják a bio-, glutén- és laktózmentes, valamint egyéb egészséges termékek széles választékával. Az üzletek a hét minden napján, beleértve a munkaszüneti napokat is nyitva tartanak.
Forrás: Store Insider