Az izraeli reklámklip elején felirat figyelmezteti a nézőket, hogy nem magával George Clooneyval fognak találkozni a képernyőn. A klipben egy a hollywoodi filmcsillagra némileg hasonlító, illetve pontosan a Clooney által a Nespresso-filmekben viselt öltözékbe öltöztetett szereplőt a konkurens termék előnyeire figyelmezteti egy másik színész.
{youtube|id=56DKvnXmpxo}
Pénteki izraeli sajtójelentések szerint a svájci Nestlé élelmiszeripari csoporthoz tartozó Nespresso a hirdetés eltávolítását kéri és „a fogyasztók megtévesztése" miatt 50 ezer dollár (mintegy 10 millió forint) kártérítést követel a bíróságon a kis izraeli riválistól.
Az izraeli cég azzal védekezik, hogy „termékük lazább stílusának hangsúlyozására alkalmazták reklámjukban a Clooney-hasonmást, mert a kötetlenebb kávézást kedvelőket tekintik célközönségüknek”.
Íme a legfrissebb Nespresso-reklám:
{youtube|id=mgnPeYW90F4}
Forrás: Élelmiszer online