Ez persze reklámfogás, de a "szívroham diétát" reklámozó klip és az ironikusnak szánt, "a kaja mellé kapsz orvosi ellátást és szívrohamot is" marketing üzenet sokaknál kiverte a biztosítékot. Áll a bál Arizonában.
Az étterem pincérnői szexi ápolónőnek öltöznek, a menün olyan fogások vannak, mint "négyszeres bypass burger" vagy a "halálos sültkrumpli".
A reklámkampányhoz egy 286 kilós férfit szerződtettek. Ő szerepel a "szívroham diétát" reklámozó klipben, amelyben biztos súlygyarapodást ígérnek a diétát betartóknak.
Egy narrátor figyelmeztet a várható mellékhatásokra, többek között a ruhatár folyamatos kinövésére, a hátfájásra, a férfi mell növekedésre, a szexuális partnerek elvesztésére, a tüdőrákra, a fogak szuvasodására, vagy arra, hogy a pocak miatt már nem láthatják saját péniszüket. Esetenként kegyes halál is előfordulhat...
Az egészségügyi hatóságok szerint évente 1,3 millió ember kap szívrohamot az Egyesült Államokban, ahol évente 316 milliárd dollárt költenek a szívbetegségek kezelésére. (forrás: Harmonet)