Sikeres volt a borkampány

Sikerrel zárul az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Közösségi Bormarketing Alap decemberi borkampánya. A kampány célja az volt, hogy az akciósorozat keretén belül az élelmiszer-áruházak polcairól minél több minőségi magyar bort tegyenek kosarukba adventkor a vásárlók. Olyan fajtákat is, amik eddig nem voltak igazán ismertek vagy elérhetőek.

Az ünnepi hangulathoz illeszkedve indította el adventi „instore” borkampányát az AMC és a Közösségi Bormarketing Alap 2011 decemberében. A kampány a vásárlók figyelmének felkeltését és a vásárlás ösztönzését tűzte ki zászlajára, ugyanakkor kimondott cél volt az is, hogy új termékeket ismerjen meg a vásárlóközönség a szuper- és hipermarketekben. Az áruházi kóstoltatás során a vásárlók és az érdeklődők eddig kevésbé ismert ízekkel találkozhattak – így illatos fehérekkel, rozékkal, primőr vörösökkel – sok más magyar bor mellett. Az akció ideje alatt a vásárlók így a megszokottnál tágabb kínálatból választhattak, a szortiment egy része feltörekvő új borászatokból származott.

Az ország 116 Auchan, Metro, SPAR és Tesco áruházában zajló kampányra óriásplakátok és citylightok százai, valamint rádiós reklámok és hirdetések hívták fel a figyelmet.

Karácsonykor a boreladások rendre magasabbak az év más időszakához képest; a mostani BTL-akció eredményeként a hazai borászatok forgalmuk szokásosnál is nagyobb növekedéséről számolhattak be. „A SPAR áruházakban már megszokott, hogy a kínálatba számos, csak a kampányidőszakban kapható cikk kerül be, főleg a közép- és felső kategóriában. Ilyenkor az árkedvezmények meghaladják a szokásos mértéket” – mondta még decemberben Herkely Gusztáv, a SPAR a beszerzési vezetője.

A magyarok borfogyasztási szokásait vizsgálva megfigyelhető tendencia, hogy egyre tudatosabban fogyasztunk minőségi hazai borokat, a kereslet egyértelműen a magyar borok felé mozdul el. A mostani borkampány elérte célját, hiszen eredményesen lendített a magyar borágazat belső piacának szezonális sikerein, ami segít ellensúlyozni a keleti piacok beszűkülését, a nyugati piacok átrendeződését és borexportunk csökkenését. A kampány szervezői igyekeztek kiemelni a magyar borokat a növekvő számban érkező importborok sorából.


A hétvégére tervezett Food Truck Show-t is később tartják meg

A hétvégére tervezett Food Truck Show-t is később tartják meg 

A mostani hétvégére tervezett rendezvény az árvíz miatt kialakult helyzetre való tekintettel nem az eredeti időpontban, hanem 2 héttel később, október 5-6. között lesz megtartva.
Fedezzük fel újra a zöldségeket!

Fedezzük fel újra a zöldségeket! 

Napjainkban mind többen hagyják el a húst, és köteleződnek el a vegetáriánus vagy a vegán táplálkozás mellett, akár átmeneti jelleggel (pl. a veganuár alatt), akár véglegesen.
Jön a Kávé Napja az Akváriumban

Jön a Kávé Napja az Akváriumban 

Korlátlan kávékóstolás, versenyek és csúcskávék otthonra is a kávé világnapján, szeptember 29-én, Budapesten.
Bezár a Balaton térségének első vegán étterme

Bezár a Balaton térségének első vegán étterme 

Hét év után bezár az ikonikus étterem.
Vége a strandidénynek - a balatoni fagylaltosok összegezték az idei szezont

Vége a strandidénynek - a balatoni fagylaltosok összegezték az idei szezont 

Legtöbbjüknél az idei forró nyáron jelentősen megnőtt a forgalom.
Betiltanák a vendéglátóhelyek teraszain a dohányzást

Betiltanák a vendéglátóhelyek teraszain a dohányzást 

Az új szabályozást azzal magyarázzák, hogy a korábbi, 2009-es szabályozás óta sokat változott a dohánypiac.
Újabb étteremben húzzák le a rolót - ezúttal Szolnokon

Újabb étteremben húzzák le a rolót - ezúttal Szolnokon 

A megemelkedett költségek, a sok bizonytalanság és nehézség arra késztette őket, hogy meghozzák ezt a fájdalmas döntést.
Athén a világ egyik legmenőbb gasztronómiai úti célja

Athén a világ egyik legmenőbb gasztronómiai úti célja 

Annak ellenére, hogy mindössze 627 ötcsillagos étteremmel és 31 Michelin-besorolású helyszínnel rendelkezik, úgy tűnik, Athén megnyerte magának a felmérés résztvevőit.
Jön a Nápolyi Pizzériák Éjszakája

Jön a Nápolyi Pizzériák Éjszakája 

 A kezdeményezés idén még több pizzériával/étteremmel folytatódik - az ország számos pontján. 
Tokaji borok sikerét hozta az idei borverseny

Tokaji borok sikerét hozta az idei borverseny 

Tokaji borok bizonyultak a legjobbnak a 3. Winelovers Wine Awards nemzetközi borversenyen, amelynek eredményeit szombaton hirdették ki a budapesti Corinthia Hotelben megtartott Winelovers 100 Nagykóstolón.

Interjú

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén

Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén 

A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.