Szárnyal a Starbucks

A Starbucks negyedik negyedéves tiszta nyeresége 382,1 millió dollárt tett ki az előző évi 346,6 millió dollár után. A részvények darabonként 50 centtel, a teljes bevétel pedig 16%-al 3,4 milliárd dollárra emelkedtek - adta hírül a Franchiseportál.

Mindemellett a vállalat az Atlantában és Dél-Kaliforniában működő üzleteiben új termékkörök, termékek bevezetését tűzte ki célul. Az érintett Starbucks kávézókban alkoholos italok, és újszerű harapnivalók (sós ropogtatnivaló, sajttányér, forró kenyérlepény) kerülnek fel az étlapra.

A világ legnagyobb kávézólánca a Seattle városában működő egyik kávézójában vezette be először a kibővített menüjét 2010 októberében. A vállalat öt-hét, Chicago környéki üzletére is szeretné kiterjeszteni a változtatásokat, illetve Spanyolországban is teszteli a bővített menüsort.

„A munkából hazafelé tartó vásárlóink közül sokan egy meleg, hívogató helyre vágynak, ahol ellazulhatnak és találkozhatnak a barátaikkal” – mondta a vállalat illetékese. Mint hozzátette: a kávézólánc nem akarja kiterjeszteni a változtatásokat az összes, mintegy 11 ezer amerikai üzletére.
A Sturbucksnak 10 700 kávézója van az USA-ban, 6 200 külföldön. A vállalat idén 800 új kávézó megnyitását tervezi. (forrás: Franchiseportál)


A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.
Százféle fánk a Fánkfesztiválon

Százféle fánk a Fánkfesztiválon 

Karneváli programokkal várják idén is a résztvevőket.
Közel száz borászat a Furmint Február Nagy Kóstolón

Közel száz borászat a Furmint Február Nagy Kóstolón 

Több mint nyolcvan pincészet kétszáznál is több, furmintból készült borával találkozhat a közönség a 15. Furmint Február Nagy Kóstolón csütörtökön Budapesten, a Hagyományok Házában.
Bepillantás egy kétszáz éves olasz malom trénerképzésébe

Bepillantás egy kétszáz éves olasz malom trénerképzésébe 

Egy 193 éves olasz malom, hagyományok, innováció és egy jó adag magyar szenvedély.
Amerikai importőrök: alaposan betáraztak proseccóból a védővámok réme miatt

Amerikai importőrök: alaposan betáraztak proseccóból a védővámok réme miatt 

Az a biztos, ami már a tárolókban van.
Valentin-nap a város felett

Valentin-nap a város felett 

Valentin-napi élmények a Matild Palotában.
Búcsú az ismert konyhai tárolóedényektől

Búcsú az ismert konyhai tárolóedényektől 

Immár hivatalosan is bejelentették: végleg eltűnik Magyarországról a Tupperware – az az amerikai cég, amelynek neve egybeforrt a konyhai műanyag tárolódobozokkal.
Lehúzza a rolót a borsodiak egyik kedvenc étterme

Lehúzza a rolót a borsodiak egyik kedvenc étterme 

A kazincbarcikai Borsod Burger étterem másfél évnyi működés után bezárja kapuit.
Briósokat készít rászorulóknak egy fiatal miskolci pék

Briósokat készít rászorulóknak egy fiatal miskolci pék 

A fiatal pék célja, hogy friss péksüteményeivel segítse a helyi közösséget, különösen azokat, akik nehéz anyagi körülmények között élnek.
NGM: decemberben a magyar lakosság inkább külföldön vásárolt, mintsem itthon

NGM: decemberben a magyar lakosság inkább külföldön vásárolt, mintsem itthon 

A Központi Statisztikai Hivatal adatai alapján a kiskereskedelmi forgalom 2024-ben a megelőző évhez viszonyítva összességében 2,6 százalékkal növekedett.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.