Mindemellett a vállalat az Atlantában és Dél-Kaliforniában működő üzleteiben új termékkörök, termékek bevezetését tűzte ki célul. Az érintett Starbucks kávézókban alkoholos italok, és újszerű harapnivalók (sós ropogtatnivaló, sajttányér, forró kenyérlepény) kerülnek fel az étlapra.
A világ legnagyobb kávézólánca a Seattle városában működő egyik kávézójában vezette be először a kibővített menüjét 2010 októberében. A vállalat öt-hét, Chicago környéki üzletére is szeretné kiterjeszteni a változtatásokat, illetve Spanyolországban is teszteli a bővített menüsort.
„A munkából hazafelé tartó vásárlóink közül sokan egy meleg, hívogató helyre vágynak, ahol ellazulhatnak és találkozhatnak a barátaikkal” – mondta a vállalat illetékese. Mint hozzátette: a kávézólánc nem akarja kiterjeszteni a változtatásokat az összes, mintegy 11 ezer amerikai üzletére.
A Sturbucksnak 10 700 kávézója van az USA-ban, 6 200 külföldön. A vállalat idén 800 új kávézó megnyitását tervezi. (forrás: Franchiseportál)