A 0,5 és 1 literes kiszerelésű Unicum öltözik a foci színeibe, a limitált kiadás május 20-tól, azaz mától kerül a kereskedelembe, a megszokott áron és a készlet erejéig. Az 1 literes kiszerelésnek köszönhetően nem csak hipermarketekben, de egyes HoReCa egységekben is megtalálható lesz a focipalack. Az Unicum focis kampánya júniusban zajlik, mely során az „Unicum – több mint 220 éve verhetetlen!” szlogennel kísért kreatívot Budapest mellett vidéki nagyvárosokban, illetve a vezető online és print magazinok sport rovataiban lehet majd megtalálni. A palack ugyanakkor promóciók részese is lesz, Facebook-alapú játékokban is lehet majd nyerni.
Az Unicum háza táján más kapcsolódási pont is van a focihoz. A Zwack Unicum Nyrt. igazgatóságának elnöke, Zwack Sándor is kedveli a focit. A Firenzében született vállalatvezető Fiorentina-rajongó.
„Ötéves voltam, amikor Édesapám először elvitt egy igazi Fiorentina meccsre, azóta számomra a foci egy életérzés. Kíváncsian várom az idei foci vb-t, szerintem lesznek meglepetések. Természetesen az olaszoknak szurkolok, remélem 2006 után idén ismét sikerül nekik a kupát megszerezniük, habár a spanyolok nagyon erősek.” – fogalmazott Zwack Sándor a fociról.
Forrás: Élelmiszer Online