14 magyar szálloda kapott Top Quality Hotel-pecsétet

A Top Quality Hotel-pecsétet azok a szállodák kapják, amelyek kivételes ügyfélközpontúságról tesznek tanúbizonyságot. A HRS minőségellenőrző listája támogatja a partnerszállodákat a HRS-en való jelenlétük optimalizálásában.

A HRS szállásfoglalási oldal 2012 óta adja át a Top Quality Hotel-pecsétet. 2014-ben, harmadik alkalommal a díjat a kiváló ügyfélközpontúsággal rendelkező szálláshelyek nyerték el. Ezenkívül a HRS felajánlotta partnerszállodái számára minőségellenőrző listáját azzal a céllal, hogy tovább fejleszthessék ajánlataikat és jelenlétüket a HRS-en, a lehető legjobb fényben feltüntetve magukat.

Tobias Ragge, a HRS ügyvezető igazgatója kifejtette: "A tapasztalataink azt mutatják, hogy amikor szállásfoglalásra kerül sor, nem csak az ár számít. A minőség egyre fontosabb az ügyfelek számára."



Top Quality Hotel-pecsétet azoknak a szálláshelyeknek ítélnek oda, amelyek kiemelten magas szintű ügyfél-elégedettséggel, rugalmas foglalási feltételekkel, ingyenes kiegészítő szolgáltatásokkal és megbízható árakkal rendelkeznek. Egy másik fontos szempont a díjazás során az arra vállalt garancia, hogy a szállodai szobákat legalább olyan jó árakon kínálják, mint a piacon található összes többi értékesítési csatorna. Így a HRS azokat a szállodákat jutalmazza, amelyek folyamatosan központba állítják a minőségi kritériumokat.
A minőséget jelölő pecsét megjelenik a szállodalistában és megkönnyíti az ügyfelek számára, hogy gyorsan és könnyen kiválasszák a számukra megfelelő szállodát.

Keresésük során a felhasználók azonnal láthatják, ha a szálloda megfelel minden minőségi kritériumnak. "Ez azt jelenti, hogy nagyobb átláthatóságot biztosítunk és növeljük ügyfeleink bizalmát a szállásfoglalás, valamint a szállodák irányában is. Továbbá azt reméljük, hogy a címke javítani fogja a konverziós arányt és azoknak a szálláshelyeknek a foglalási számát, amelyek megkapják a pecsétet" - mondta Tobias Ragge. A konverziós arány az oldal látogatottsági aranyát jelöli a tényleges foglalások számához képest.

A partnerszállodák profitálnak az új minőségellenőrzési listából

A HRS segítséget ajánlott a partnerszállodák részére, ezáltal támogatva őket, hogy szálláshelyük megjelenése a HRS-en még ügyfélközpontúbbá és ezáltal sikeresebbé váljon. Ennek érdekében a HRS kifejlesztett egy minőségellenőrző listát, amely a hotel megjelenését értékeli és konkrét javaslatokat ad a javítására. A jelzőlámpa-rendszer megkönnyíti a partnerszállodák számára a HRS által összeállított hotel-specifikus teljesítmény adatokat. A szállodatulajdonosok felhasználhatják ezt a listát foglalási kilátásaik fejlesztésének érdekében. A szolgáltatás elérhető valamennyi partnerszálloda számára a HRS Hotelszerviz portálon keresztül.

Magyar szállodák, amelyek elnyerték a Top Quality Hotel-minősítést:

Hotel Castle Garden (Budapest)
Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar (Lajosmizse)
Granada-Lajos-Medencés Apartmanok (Szántód)
Hotel Három Gúnár (Kecskemét)
Hevizquelle 1 (Hévíz)
K+K Hotel Opera (Budapest)
Mamaison Hotel Andrassy Budapest (Budapest)
Mátyás Hotel (Budapest)
Hotel Óbester (Debrecen)
Smeraldo Luxus Apartman (Siófok)
St. George Residence (Budapest)
Szőnyi Hotel (Budapest)
Hotel Vineyard Inn (Nagykanizsa)
Zenit Budapest Palace Hotel (Budapest)


Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel

Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel 

Jó ideje árulták, mostanra megszületett a megállapodás: tulajdonost váltott a Duna-parti ötcsillagos szálloda.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda

Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda 

Elsőként a balatoni házak közül Green Globe-minősítést kapott a Mövenpick BalaLand Resort.
Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás

Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás 

Rövidülnek, de nem maradnak el a nyaralások. Tények és tervek a magyarok belföldi vakációjáról – a szállásfoglaló portál adatai alapján.
„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött?

„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött? 

A milliárdos, akiről ma mindenki beszél, de kevesen ismerik igazán.
Hilton, Marriot: irány Afrika!

Hilton, Marriot: irány Afrika! 

Bejelentette afrikai terjeszkedését a Hilton és a Marriot.
A házi kedvenc is szívesen látott vendég – robban a kisállatbarát szállások piaca

A házi kedvenc is szívesen látott vendég – robban a kisállatbarát szállások piaca 

Itthon akár háromszor annyiba is kerülhet a kisállatunk nyaralása, mint Európa más városaiban.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.