14 magyar szálloda kapott Top Quality Hotel-pecsétet

A Top Quality Hotel-pecsétet azok a szállodák kapják, amelyek kivételes ügyfélközpontúságról tesznek tanúbizonyságot. A HRS minőségellenőrző listája támogatja a partnerszállodákat a HRS-en való jelenlétük optimalizálásában.

A HRS szállásfoglalási oldal 2012 óta adja át a Top Quality Hotel-pecsétet. 2014-ben, harmadik alkalommal a díjat a kiváló ügyfélközpontúsággal rendelkező szálláshelyek nyerték el. Ezenkívül a HRS felajánlotta partnerszállodái számára minőségellenőrző listáját azzal a céllal, hogy tovább fejleszthessék ajánlataikat és jelenlétüket a HRS-en, a lehető legjobb fényben feltüntetve magukat.

Tobias Ragge, a HRS ügyvezető igazgatója kifejtette: "A tapasztalataink azt mutatják, hogy amikor szállásfoglalásra kerül sor, nem csak az ár számít. A minőség egyre fontosabb az ügyfelek számára."



Top Quality Hotel-pecsétet azoknak a szálláshelyeknek ítélnek oda, amelyek kiemelten magas szintű ügyfél-elégedettséggel, rugalmas foglalási feltételekkel, ingyenes kiegészítő szolgáltatásokkal és megbízható árakkal rendelkeznek. Egy másik fontos szempont a díjazás során az arra vállalt garancia, hogy a szállodai szobákat legalább olyan jó árakon kínálják, mint a piacon található összes többi értékesítési csatorna. Így a HRS azokat a szállodákat jutalmazza, amelyek folyamatosan központba állítják a minőségi kritériumokat.
A minőséget jelölő pecsét megjelenik a szállodalistában és megkönnyíti az ügyfelek számára, hogy gyorsan és könnyen kiválasszák a számukra megfelelő szállodát.

Keresésük során a felhasználók azonnal láthatják, ha a szálloda megfelel minden minőségi kritériumnak. "Ez azt jelenti, hogy nagyobb átláthatóságot biztosítunk és növeljük ügyfeleink bizalmát a szállásfoglalás, valamint a szállodák irányában is. Továbbá azt reméljük, hogy a címke javítani fogja a konverziós arányt és azoknak a szálláshelyeknek a foglalási számát, amelyek megkapják a pecsétet" - mondta Tobias Ragge. A konverziós arány az oldal látogatottsági aranyát jelöli a tényleges foglalások számához képest.

A partnerszállodák profitálnak az új minőségellenőrzési listából

A HRS segítséget ajánlott a partnerszállodák részére, ezáltal támogatva őket, hogy szálláshelyük megjelenése a HRS-en még ügyfélközpontúbbá és ezáltal sikeresebbé váljon. Ennek érdekében a HRS kifejlesztett egy minőségellenőrző listát, amely a hotel megjelenését értékeli és konkrét javaslatokat ad a javítására. A jelzőlámpa-rendszer megkönnyíti a partnerszállodák számára a HRS által összeállított hotel-specifikus teljesítmény adatokat. A szállodatulajdonosok felhasználhatják ezt a listát foglalási kilátásaik fejlesztésének érdekében. A szolgáltatás elérhető valamennyi partnerszálloda számára a HRS Hotelszerviz portálon keresztül.

Magyar szállodák, amelyek elnyerték a Top Quality Hotel-minősítést:

Hotel Castle Garden (Budapest)
Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar (Lajosmizse)
Granada-Lajos-Medencés Apartmanok (Szántód)
Hotel Három Gúnár (Kecskemét)
Hevizquelle 1 (Hévíz)
K+K Hotel Opera (Budapest)
Mamaison Hotel Andrassy Budapest (Budapest)
Mátyás Hotel (Budapest)
Hotel Óbester (Debrecen)
Smeraldo Luxus Apartman (Siófok)
St. George Residence (Budapest)
Szőnyi Hotel (Budapest)
Hotel Vineyard Inn (Nagykanizsa)
Zenit Budapest Palace Hotel (Budapest)


Kihirdették az Év Szállodája 2024 pályázat nyerteseit

Kihirdették az Év Szállodája 2024 pályázat nyerteseit 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége 2025. januárjában ismét meghirdette az Év Szállodája pályázatot. Mutatjuk az idei győzteseket.
Accor-csoport: helyzetjelentés 2024-ről

Accor-csoport: helyzetjelentés 2024-ről 

Soha rosszabb évet.
10+1 újdonság a HoReCa Design Kiállításon

10+1 újdonság a HoReCa Design Kiállításon 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
ibis-kutatás: „Az élmények többet érnek az anyagi javaknál”

ibis-kutatás: „Az élmények többet érnek az anyagi javaknál” 

Friss ibis-kutatás az idei utazási szokásokról.
Firenze frekventált helyén új egységet nyitott az a&o

Firenze frekventált helyén új egységet nyitott az a&o 

Az új szálláshely a Piazza del Duomótól 30 perc sétára található a városközpontban.
Az Accor Csoporthoz került a debreceni szálláshely

Az Accor Csoporthoz került a debreceni szálláshely 

Győztest hirdettek a négycsillagos Hotel Lycium bérbeadásának pályázatán.
Jól jön a Valentin-nap a hazai szállodásoknak

Jól jön a Valentin-nap a hazai szállodásoknak 

Sok pár utazással tölti idehaza is az eredetileg Angliában és Amerikában a szerelmesek ünnepeként számon tartott február 14-ét, és az azt követő hétvégét.
A budapesti Kempinski ismét ott a Forbes Travel Guide előkelő listáján

A budapesti Kempinski ismét ott a Forbes Travel Guide előkelő listáján 

A Kempinski Hotel Corvinus Budapest “négycsillagos” besorolást kapott..
Tavasszal nyit az ibis Styles hotel a debreceni reptéren

Tavasszal nyit az ibis Styles hotel a debreceni reptéren 

Ez lesz az első szálloda az ország második legforgalmasabb repülőtere, a Debreceni Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében
Év Szállodája díjátadó gála  – még lehet jelentkezni!

Év Szállodája díjátadó gála – még lehet jelentkezni!  

Február 21-én részese lehet az év egyik legexkluzívabb szállodai eseményének.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.