A HRS szállásfoglalási oldal 2012 óta adja át a Top Quality Hotel-pecsétet. 2014-ben, harmadik alkalommal a díjat a kiváló ügyfélközpontúsággal rendelkező szálláshelyek nyerték el. Ezenkívül a HRS felajánlotta partnerszállodái számára minőségellenőrző listáját azzal a céllal, hogy tovább fejleszthessék ajánlataikat és jelenlétüket a HRS-en, a lehető legjobb fényben feltüntetve magukat.
Tobias Ragge, a HRS ügyvezető igazgatója kifejtette: "A tapasztalataink azt mutatják, hogy amikor szállásfoglalásra kerül sor, nem csak az ár számít. A minőség egyre fontosabb az ügyfelek számára."
Top Quality Hotel-pecsétet azoknak a szálláshelyeknek ítélnek oda, amelyek kiemelten magas szintű ügyfél-elégedettséggel, rugalmas foglalási feltételekkel, ingyenes kiegészítő szolgáltatásokkal és megbízható árakkal rendelkeznek. Egy másik fontos szempont a díjazás során az arra vállalt garancia, hogy a szállodai szobákat legalább olyan jó árakon kínálják, mint a piacon található összes többi értékesítési csatorna. Így a HRS azokat a szállodákat jutalmazza, amelyek folyamatosan központba állítják a minőségi kritériumokat.
A minőséget jelölő pecsét megjelenik a szállodalistában és megkönnyíti az ügyfelek számára, hogy gyorsan és könnyen kiválasszák a számukra megfelelő szállodát.
Keresésük során a felhasználók azonnal láthatják, ha a szálloda megfelel minden minőségi kritériumnak. "Ez azt jelenti, hogy nagyobb átláthatóságot biztosítunk és növeljük ügyfeleink bizalmát a szállásfoglalás, valamint a szállodák irányában is. Továbbá azt reméljük, hogy a címke javítani fogja a konverziós arányt és azoknak a szálláshelyeknek a foglalási számát, amelyek megkapják a pecsétet" - mondta Tobias Ragge. A konverziós arány az oldal látogatottsági aranyát jelöli a tényleges foglalások számához képest.
A partnerszállodák profitálnak az új minőségellenőrzési listából
A HRS segítséget ajánlott a partnerszállodák részére, ezáltal támogatva őket, hogy szálláshelyük megjelenése a HRS-en még ügyfélközpontúbbá és ezáltal sikeresebbé váljon. Ennek érdekében a HRS kifejlesztett egy minőségellenőrző listát, amely a hotel megjelenését értékeli és konkrét javaslatokat ad a javítására. A jelzőlámpa-rendszer megkönnyíti a partnerszállodák számára a HRS által összeállított hotel-specifikus teljesítmény adatokat. A szállodatulajdonosok felhasználhatják ezt a listát foglalási kilátásaik fejlesztésének érdekében. A szolgáltatás elérhető valamennyi partnerszálloda számára a HRS Hotelszerviz portálon keresztül.
Magyar szállodák, amelyek elnyerték a Top Quality Hotel-minősítést:
Hotel Castle Garden (Budapest)
Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar (Lajosmizse)
Granada-Lajos-Medencés Apartmanok (Szántód)
Hotel Három Gúnár (Kecskemét)
Hevizquelle 1 (Hévíz)
K+K Hotel Opera (Budapest)
Mamaison Hotel Andrassy Budapest (Budapest)
Mátyás Hotel (Budapest)
Hotel Óbester (Debrecen)
Smeraldo Luxus Apartman (Siófok)
St. George Residence (Budapest)
Szőnyi Hotel (Budapest)
Hotel Vineyard Inn (Nagykanizsa)
Zenit Budapest Palace Hotel (Budapest)
Forrás: Turizmus Online