Az amerikai kiadású luxusmagazin minden év júniusában megjelenteti az általuk legjobbnak ítélt termékeket 58 különböző kategóriában, az autóktól a jachtokig. A Robb Report munkatársai egész évben tesztelik az új szállodákat, és tapasztalataik alapján választják ki a győzteseket. Csak luxustermékek és –szolgáltatások jöhetnek szóba, hiszen az előfizetők éves átlagjövedelme 1,2 millió dollár. Julien Carralero, a szálloda igazgatója is fontosnak tartja az elismerést, ami szerinte még a Four Seasons csoporton belül is jelentős esemény. „Ennek a díjnak a jelentősége messze meghaladja a szálloda határait, hiszen egy ilyen közönség Budapestre csábítása óriási jelentőségű a város számára.” A szálloda egyébként ebben az évben 325 eurós átlagos szobaárat ért el, vendégeik átlagos tartózkodási ideje 2,9 éjszaka, ez az üzleti utazók esetében 1,9 éj, míg az üdülővendégek átlagosan 4,3 napot maradnak.
A budapesti Four Seasons szálloda a világ élvonalában
Pontosan egy évvel azután hogy megnyitott, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest elnyerte a 108 ezer példányban megjelenő Robb Report magazin „2005 legjobb szállodája” díját.

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?
Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében
A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője
A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről
Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység
Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje
Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest
A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.

Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra
A budapesti Mövenpick Hotel Budapest Centre története mesébe illő, megjelenése lenyűgöző.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.