Túlhájpolt szállodai szolgáltatások

Ahogy újabb és újabb szolgáltatások lesznek egyre népszerűbbek, úgy próbálnak ezekkel lépést tartani a szállodák is. 

Megújulnak a belső terek dizájnjai, egyre több a szórakozási lehetőség, és az elérhető eszközök is folyamatosan bővülnek. A technikai megszállottak elcsábítására sok szálloda high-tech kütyükkel szereli fel szobáit. Egyes házak versenyre kelnek a szórakozóhelyekkel is, exkluzív bárokkal várják a vendégeket. A vendégszobák is különlegesebbek lettek. A Travel+Leisure most összegyűjtötte azokat az új szállodai trendeket, amelyek szerintük túl vannak értékelve. 

Párna menü

Normális esetben egy szálloda habszivacs vagy tollpárnákat kínál, attól függően, melyik vendég mit használ szívesebben. Egyes hotelek igyekeznek ebben is túllicitálni egymást: náluk úgynevezett "párna menüből" válogathatnak a vendégek, a fentieken túl lehet kérni henger alakú párnát, memóriahabos párnát, vagy "body hugger" derékaljakat. 

Szabad belátás a fürdőbe

A szolgáltatás kifejezetten párok számára készült, a fürdő alkalmatosság a szállodai szobában, vagy két helyiség között kap helyet, különlegessége, hogy fal helyett egy üveglap választja el a lakótértől. Így a hálótárs meglesheti hogyan tisztálkodik oldalbordája.

Kényeztetés a háziállatoknak

Voltak olyan idők, amikor egy jobb szállodába kizárt dolog volt bevinni a háziállatot, különösen egy kutyát. Mostanság az sem gyakori, hogy úgy kényeztessék őket, mintha emberek volnának. Olyan szolgáltatásokat is kínálnak kifejezetten a háziállat számára, mint a masszázs, a szobába kérhető húsos jutalomfalat, a rendszeres kutyasétáltatás, pedikűr, kisállat wellness.

Az ágy mint hitvallás

Sok szállodában az ágy nem pusztán a kényelemért van, a dizájn legalább annyira fontos, mint a funkció. Hatalmas fejtámlák, számtalan párna, különleges ágylábak, kendők, ágyterítők mind-mind gyakori eszközei a szállodai önkifejezesének.

Keleti kényelem, sátorban

Nem ritka, hogy a tengerpartokon exkluzív sátrakat állítanak fel, hogy védjék a nyaralókat az tűző napsugártól. Ezek a kis építmények valahogy a szállodákba is bejuttottak, ahol úgy vislekednek, mint VIP vendéghelyiségek. A fura, épületen belüli épületben ételeket, italokat szolgálnak fel, wifit kínálnak és nagy kijelzős televíziókat nézhetnek bennük a vendégek. 

Vers mindenkinek

Sok szálloda gondolhatja, hogy pusztán egy hívogató ágyat találni a szobában nem elég a becses vendég számára, ezért mindenféle bekészítésekkel igyekeznek meglepni őket. Nem várt meglepetés lehet például egy csokor virág. De ami még ennél is meglepőbb, egy olyan versike, amit személyesen a vendégnek írtak. 

Vízalatti hangfalak

Ezekkel akár táncolni is lehet úszás közben, de főleg zenét hallgatni úszás közben. Minden bizonnyal van olyan vendég, akinek ez vonzó, de legtöbbjük egész egyszerűen csak kíváncsi rá, hogy az milyen. 

Szakosított komornyikok 

Az egy dolog, hogy egy szállodában komornyik is jár a szobához, de egyes hotelek a külön feladatokra külön szakosodott komornyikokat alkalmaznak. Így például ha a vendég elakad valamilyen számítógépes feladattal, az e-komornyik segít neki. 

Szín- és illatterápia

Mindenki szereti, ha jó illatú a lakótere. Egyes szállodák ebbe jó mélyen belegondoltak, és a légkondícionálóval illatanyagokat is juttatnak a szoba levegőjébe. Mások fényterápia gyanánt különleges világítási rendszert kínálnak. 


Kihirdették az Év Szállodája 2024 pályázat nyerteseit

Kihirdették az Év Szállodája 2024 pályázat nyerteseit 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége 2025. januárjában ismét meghirdette az Év Szállodája pályázatot. Mutatjuk az idei győzteseket.
Accor-csoport: helyzetjelentés 2024-ről

Accor-csoport: helyzetjelentés 2024-ről 

Soha rosszabb évet.
10+1 újdonság a HoReCa Design Kiállításon

10+1 újdonság a HoReCa Design Kiállításon 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
ibis-kutatás: „Az élmények többet érnek az anyagi javaknál”

ibis-kutatás: „Az élmények többet érnek az anyagi javaknál” 

Friss ibis-kutatás az idei utazási szokásokról.
Firenze frekventált helyén új egységet nyitott az a&o

Firenze frekventált helyén új egységet nyitott az a&o 

Az új szálláshely a Piazza del Duomótól 30 perc sétára található a városközpontban.
Az Accor Csoporthoz került a debreceni szálláshely

Az Accor Csoporthoz került a debreceni szálláshely 

Győztest hirdettek a négycsillagos Hotel Lycium bérbeadásának pályázatán.
Jól jön a Valentin-nap a hazai szállodásoknak

Jól jön a Valentin-nap a hazai szállodásoknak 

Sok pár utazással tölti idehaza is az eredetileg Angliában és Amerikában a szerelmesek ünnepeként számon tartott február 14-ét, és az azt követő hétvégét.
A budapesti Kempinski ismét ott a Forbes Travel Guide előkelő listáján

A budapesti Kempinski ismét ott a Forbes Travel Guide előkelő listáján 

A Kempinski Hotel Corvinus Budapest “négycsillagos” besorolást kapott..
Tavasszal nyit az ibis Styles hotel a debreceni reptéren

Tavasszal nyit az ibis Styles hotel a debreceni reptéren 

Ez lesz az első szálloda az ország második legforgalmasabb repülőtere, a Debreceni Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében
Év Szállodája díjátadó gála  – még lehet jelentkezni!

Év Szállodája díjátadó gála – még lehet jelentkezni!  

Február 21-én részese lehet az év egyik legexkluzívabb szállodai eseményének.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.