Nemrégiben írtunk arról, hogy ráígértek a Marriott Starwoodra tett ajánlatára a kínaiak, pontosabban egy kínai, biztosítással foglalkozó vállalatcsoport, az Anbang Insurance Group. Most azonban változott a helyzet, ugyanis a Mariott licitált feljebb, így az eredeti 12 milliárd dolláros ár most 13,6 milliárd dollár lett.
A Marriott vezérigazgatója azt nyilatkozta a nagylelkű ajánlat kapcsán, hogy a szállodaláncok egyesítése így is megérné a csoportnak, mivel rögtön 250 millió dolláros költségmegtakarítást várnának tőle. Az üzlet most már a Starwood-részvényeseken áll vagy bukik, mindenesetre a részvények értéke a hírekre 3 százalékot emelkedett -írja az index.hu.
Ezzel a világ legnagyobb szállodaóriási van születőben. A felvásárlással a Marriott portfóliójában 50%-kal több szoba lenne, mint eddig, valamint több olyan, dizájnközpontú szállodával bővülne a kínálata, melyekkel a fiatal utazókat tudják megcélozni. Az új gigacég világszerte 5500 ingatlan tulajdonosa lesz ezzel, több mint 1,1 millió szobával, és a Starwood olyan márkáit foglalja magában, mint a Westin, a Le Méridien, a Sheraton, a W és a St. Regis.
Magyarországon a Starwood jelenleg csak egy hotellel van jelen, a kecskeméti Four Points by Sheratonnal, miután a Le Meridien 2015 májusában kivonult Budapestről.
Forrás: Index
Forrás: Vendég & Hotel Online