A Starwood-dal nemrégiben egyesült Marriott kollegái most még több lehetőséget látnak az együttműködésben és az információ megosztását egyik legfontosabb feladatuknak tartják, azzal együtt, hogy őszintén hisznek a személyes kapcsolat erejében. A Starwood Hotels & Resorts Worldwide felvásárlásával ugyanis nemrégiben a világ legnagyobb szállodavállata jött létre.
„A jelenlegi világpolitikai helyzet miatt jelentősen növekszik a régió szerepe, hiszen a közép-kelet európai országokat biztonságos desztinációként tartják számon a nagy nemzetközi cégek és szervezőirodák, amelyekben az adott költségvetésből, világszínvonalon tudják megszervezni rendezvényeiket. A kialakult helyzet most nekünk kedvez, ilyenkor lépnünk kell. A régió turisztikai fejlesztése közös feladatunk és nagyon szerencsések vagyunk, hogy a nemzetközi vezetés is hasonlóan gondolkozik a kérdésről, így rengeteg közös projecten dolgozhatunk együtt” – magyarázza Berkes Dorottya, a Marriott International Magyarországért és Dél-Kelet Európáért felelős Értkesítési Vezetője.
Új célcsoportok felé nyitottak
A trendek változásáról is kérdeztük a szakembereket, hiszen sokak szemében a Marriott még mindig az idős amerikai vendégek szállodája. „Rengeteget változtunk, új célcsoportok felé nyitottunk, teljesen megújultunk nemcsak a dizájnt, a színeket, a modern technológiát, de a vendégekkel való kapcsolatot illetően is” – meséli Eva Safrova, a prágai Marriott Cluster Sales Managere, ahol teljesen felújították a több mint 300 szobás szállodát és új, fiatal célcsoportok felé nyitottak.
„A technológia a jövő, ez most a vendégeinknek a legfontosabb, korosztálytól függetlenül. A wifik, a technikai ellátottság versenyeznek a mice és a leisure piacon is” – teszi hozzá Pál Gabriella a bécsi cluster sales menedzsere.
„Egészen új kapcsolatot alakítottunk ki a vendégeinkkel, nagyon közvetlen, szinte baráti ez a kapcsolat, rendszeresen figyeljük az igényeiket. Kollégáink személyesen is kipróbálják az összes szolgáltatást és saját élményeiken keresztül alakítanak ki szorosabb kapcsolatot a vendégekkel. A mai vendég döntéseiben még nagyobb szerepet tulajdonít az érzelmeinek, benyomásainak és a Marriott személyzete a vendégkapcsolatok ápolásában igazán profi” - meséli lelkesen Roxana Popescu, a JW Marriott Bucharest Grand Hotel értékesítési igazgatója.
A Marriott roadshow keretén belül a szállodai sales-es csapat még folytatja körútját a többi közép-kelet európai desztinációba, mert hisznek abban, hogy a régiót együttesen érdemes partnereiknek ajánlani, ebből hosszú távon minden tagszálloda csak profitálhat.
Forrás: Vendég & Hotel Online