A régió eladásában lát fantáziát a Marriott

Szakmai találkozót, roadshowt szervezett a Marriott hazai MICE partnerei részére, melyen a varsói, bécsi, bucharesti és prágai szállodái is bemutatkoztak. Az üzleti ebéden a szállodák sales managerei mutatták be szállodáikat és az új trendeket. A kötetlen beszélgetésen a szakma legfontosabb képviselő és a szállodák sales vezetői megvitathatták hogyan fejleszthető a régió és hogyan tudják közös munkával növelni a csoportok számát és az országok közötti turisztikai forgalmat

A Starwood-dal nemrégiben egyesült Marriott kollegái most még több lehetőséget látnak az együttműködésben és az információ megosztását egyik legfontosabb feladatuknak tartják, azzal együtt, hogy őszintén hisznek a személyes kapcsolat erejében. A Starwood Hotels & Resorts Worldwide felvásárlásával ugyanis nemrégiben a világ legnagyobb szállodavállata jött létre.

„A jelenlegi világpolitikai helyzet miatt jelentősen növekszik a régió szerepe, hiszen a közép-kelet európai országokat biztonságos desztinációként tartják számon a nagy nemzetközi cégek és szervezőirodák, amelyekben az adott költségvetésből, világszínvonalon tudják megszervezni rendezvényeiket. A kialakult helyzet most nekünk kedvez, ilyenkor lépnünk kell. A régió turisztikai fejlesztése közös feladatunk és nagyon szerencsések vagyunk, hogy a nemzetközi vezetés is hasonlóan gondolkozik a kérdésről, így rengeteg közös projecten dolgozhatunk együtt” – magyarázza Berkes Dorottya, a Marriott International Magyarországért és Dél-Kelet Európáért felelős Értkesítési Vezetője.

Új célcsoportok felé nyitottak

A trendek változásáról is kérdeztük a szakembereket, hiszen sokak szemében a Marriott még mindig az idős amerikai vendégek szállodája. „Rengeteget változtunk, új célcsoportok felé nyitottunk, teljesen megújultunk nemcsak a dizájnt, a színeket, a modern technológiát, de a vendégekkel való kapcsolatot illetően is” – meséli Eva Safrova, a prágai Marriott Cluster Sales Managere, ahol teljesen felújították a több mint 300 szobás szállodát és új, fiatal célcsoportok felé nyitottak.

„A technológia a jövő, ez most a vendégeinknek a legfontosabb, korosztálytól függetlenül. A wifik, a technikai ellátottság versenyeznek a mice és a leisure piacon is” – teszi hozzá Pál Gabriella a bécsi cluster sales menedzsere.

„Egészen új kapcsolatot alakítottunk ki a vendégeinkkel, nagyon közvetlen, szinte baráti ez a kapcsolat, rendszeresen figyeljük az igényeiket. Kollégáink személyesen is kipróbálják az összes szolgáltatást és saját élményeiken keresztül alakítanak ki szorosabb kapcsolatot a vendégekkel. A mai vendég döntéseiben még nagyobb szerepet tulajdonít az érzelmeinek, benyomásainak és a Marriott személyzete a vendégkapcsolatok ápolásában igazán profi” - meséli lelkesen Roxana Popescu, a JW Marriott Bucharest Grand Hotel értékesítési igazgatója.

A Marriott roadshow keretén belül a szállodai sales-es csapat még folytatja körútját a többi közép-kelet európai desztinációba, mert hisznek abban, hogy a régiót együttesen érdemes partnereiknek ajánlani, ebből hosszú távon minden tagszálloda csak profitálhat.

Forrás: Vendég & Hotel Online


Kihirdették az Év Szállodája 2024 pályázat nyerteseit

Kihirdették az Év Szállodája 2024 pályázat nyerteseit 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége 2025. januárjában ismét meghirdette az Év Szállodája pályázatot. Mutatjuk az idei győzteseket.
Accor-csoport: helyzetjelentés 2024-ről

Accor-csoport: helyzetjelentés 2024-ről 

Soha rosszabb évet.
10+1 újdonság a HoReCa Design Kiállításon

10+1 újdonság a HoReCa Design Kiállításon 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
ibis-kutatás: „Az élmények többet érnek az anyagi javaknál”

ibis-kutatás: „Az élmények többet érnek az anyagi javaknál” 

Friss ibis-kutatás az idei utazási szokásokról.
Firenze frekventált helyén új egységet nyitott az a&o

Firenze frekventált helyén új egységet nyitott az a&o 

Az új szálláshely a Piazza del Duomótól 30 perc sétára található a városközpontban.
Az Accor Csoporthoz került a debreceni szálláshely

Az Accor Csoporthoz került a debreceni szálláshely 

Győztest hirdettek a négycsillagos Hotel Lycium bérbeadásának pályázatán.
Jól jön a Valentin-nap a hazai szállodásoknak

Jól jön a Valentin-nap a hazai szállodásoknak 

Sok pár utazással tölti idehaza is az eredetileg Angliában és Amerikában a szerelmesek ünnepeként számon tartott február 14-ét, és az azt követő hétvégét.
A budapesti Kempinski ismét ott a Forbes Travel Guide előkelő listáján

A budapesti Kempinski ismét ott a Forbes Travel Guide előkelő listáján 

A Kempinski Hotel Corvinus Budapest “négycsillagos” besorolást kapott..
Tavasszal nyit az ibis Styles hotel a debreceni reptéren

Tavasszal nyit az ibis Styles hotel a debreceni reptéren 

Ez lesz az első szálloda az ország második legforgalmasabb repülőtere, a Debreceni Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében
Év Szállodája díjátadó gála  – még lehet jelentkezni!

Év Szállodája díjátadó gála – még lehet jelentkezni!  

Február 21-én részese lehet az év egyik legexkluzívabb szállodai eseményének.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.