A régió eladásában lát fantáziát a Marriott

Szakmai találkozót, roadshowt szervezett a Marriott hazai MICE partnerei részére, melyen a varsói, bécsi, bucharesti és prágai szállodái is bemutatkoztak. Az üzleti ebéden a szállodák sales managerei mutatták be szállodáikat és az új trendeket. A kötetlen beszélgetésen a szakma legfontosabb képviselő és a szállodák sales vezetői megvitathatták hogyan fejleszthető a régió és hogyan tudják közös munkával növelni a csoportok számát és az országok közötti turisztikai forgalmat

A Starwood-dal nemrégiben egyesült Marriott kollegái most még több lehetőséget látnak az együttműködésben és az információ megosztását egyik legfontosabb feladatuknak tartják, azzal együtt, hogy őszintén hisznek a személyes kapcsolat erejében. A Starwood Hotels & Resorts Worldwide felvásárlásával ugyanis nemrégiben a világ legnagyobb szállodavállata jött létre.

„A jelenlegi világpolitikai helyzet miatt jelentősen növekszik a régió szerepe, hiszen a közép-kelet európai országokat biztonságos desztinációként tartják számon a nagy nemzetközi cégek és szervezőirodák, amelyekben az adott költségvetésből, világszínvonalon tudják megszervezni rendezvényeiket. A kialakult helyzet most nekünk kedvez, ilyenkor lépnünk kell. A régió turisztikai fejlesztése közös feladatunk és nagyon szerencsések vagyunk, hogy a nemzetközi vezetés is hasonlóan gondolkozik a kérdésről, így rengeteg közös projecten dolgozhatunk együtt” – magyarázza Berkes Dorottya, a Marriott International Magyarországért és Dél-Kelet Európáért felelős Értkesítési Vezetője.

Új célcsoportok felé nyitottak

A trendek változásáról is kérdeztük a szakembereket, hiszen sokak szemében a Marriott még mindig az idős amerikai vendégek szállodája. „Rengeteget változtunk, új célcsoportok felé nyitottunk, teljesen megújultunk nemcsak a dizájnt, a színeket, a modern technológiát, de a vendégekkel való kapcsolatot illetően is” – meséli Eva Safrova, a prágai Marriott Cluster Sales Managere, ahol teljesen felújították a több mint 300 szobás szállodát és új, fiatal célcsoportok felé nyitottak.

„A technológia a jövő, ez most a vendégeinknek a legfontosabb, korosztálytól függetlenül. A wifik, a technikai ellátottság versenyeznek a mice és a leisure piacon is” – teszi hozzá Pál Gabriella a bécsi cluster sales menedzsere.

„Egészen új kapcsolatot alakítottunk ki a vendégeinkkel, nagyon közvetlen, szinte baráti ez a kapcsolat, rendszeresen figyeljük az igényeiket. Kollégáink személyesen is kipróbálják az összes szolgáltatást és saját élményeiken keresztül alakítanak ki szorosabb kapcsolatot a vendégekkel. A mai vendég döntéseiben még nagyobb szerepet tulajdonít az érzelmeinek, benyomásainak és a Marriott személyzete a vendégkapcsolatok ápolásában igazán profi” - meséli lelkesen Roxana Popescu, a JW Marriott Bucharest Grand Hotel értékesítési igazgatója.

A Marriott roadshow keretén belül a szállodai sales-es csapat még folytatja körútját a többi közép-kelet európai desztinációba, mert hisznek abban, hogy a régiót együttesen érdemes partnereiknek ajánlani, ebből hosszú távon minden tagszálloda csak profitálhat.

Forrás: Vendég & Hotel Online


MSZÉSZ: indul az „Év Szállodája” pályázat

MSZÉSZ: indul az „Év Szállodája” pályázat 

Az MSZÉSZ útjára indítja az „Év Szállodája 2024” pályázatot.
Változik az indiai OYO szállásfoglaló portál házirendje – tiltakoznak a vendégek

Változik az indiai OYO szállásfoglaló portál házirendje – tiltakoznak a vendégek 

Az utazás nehéz Indiában azoknak, akik nem házasok, azonban ennek ellenére szeretnének együtt utazni és közös szálláshelyen aludni.
Veganuár és méregtelenítő kúra a sárvári ötcsillagos házban

Veganuár és méregtelenítő kúra a sárvári ötcsillagos házban 

Évkezdetnek nem is rossz: két olyan csomagajánlatot állítottak össze, amely mindkettő ezt a célt szolgálja.
Újfent nyit egy hostelt az a&o Belgiumban

Újfent nyit egy hostelt az a&o Belgiumban 

Az a&o Hostels, Európa vezető hostellánca, 2025. január 1-jén megnyitotta második belga szálláshelyét, az a&o Brussels Centrumot.
Brandváltás az egykori Adria Palotában

Brandváltás az egykori Adria Palotában 

Az Al Habtoor Palace megérkezett Budapestre az ikonikus, egykori Adria Palotába, amelyet jóideje Ritz Carlton-ként ismertünk, korábban pedig a Meridien-lánc tagjaként nyílt meg ötcsillagos szállodaként a pesti Belváros szívében.
Új szakember a hévízi hotel élén – FRISSÍTVE

Új szakember a hévízi hotel élén – FRISSÍTVE 

Jakab Gábor lett a hévízi NaturMed Hotel Carbona új szállodaigazgatója.
Üzemeltetési területen változás a Danubius Hotels-nél

Üzemeltetési területen változás a Danubius Hotels-nél 

A Danubius Hotels Zrt. új vezető kinevezésével indítja 2025-öt, megerősítve a szállodavállalat láncszintű üzemeltetését.
Milliós gázszámla és eltűnt bérlők a mogyoródi panziónál

Milliós gázszámla és eltűnt bérlők a mogyoródi panziónál 

Több, mint harmincmilliós tartozást hátrahagyva váltak köddé a koreai befektetők.
Vendégek éjszakázhatnak Pablo Escobar egykori magánrepülőjén

Vendégek éjszakázhatnak Pablo Escobar egykori magánrepülőjén 

Aki Bristol környékére tervez látogatni mostanában, akár már az egykori drogbáró magángépéből átalakított Airbnb szállást is kibérelheti.
HOTCO 2025: Újabb előadók neveit hozták nyilvánosságra

HOTCO 2025: Újabb előadók neveit hozták nyilvánosságra 

Az idei program különlegessége, hogy neves előadók osztják meg tapasztalataikat, amelyek értékes tanulságokkal szolgálhatnak minden résztvevő számára.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.