A mallorcai Twitter hotel után már nem olyan meglepő, hogy Ausztráliában egy Instagram tematikájú szállodát nyitottak. A 1888 Hotel első ránézésre egy mai kor kívánalmainak megfelelő butikhotelnek tűnik, de valójában az egész marketinget a social media, de különösen az Instagram rajongóira építették. A hely nem egyszerűen csak fotóért kiáltó, vizuálisan is ingerlő fogásokat tálal fel, vagy pazar hátteret nyújt a selfiekhez, de megkülönböztetett figyelemmel kezeli a legalább tízezer követővel rendelkező felhasználókat, akik egy éjszaka erejéig a ház vendégei.
Már a névválasztás is utal arra, hogy kimondottan a mobilfotósoknak kedveznének, hiszen a Kodak 1888-ban adta ki az első rollfilmes fényképezőgépeit. "Az utazás és a fotózás már egy jóideje kéz a kézben jár, de a social media és az Instagram térhódítása miatt az élmények megosztása mégnagyobb szerepet játszik. Az emberek nem egyszerűen csak látni akarják a szép tereket, hanem le is fotózzák és meg is osztják őket." - Indokolja Paul Fischman 8Hotels szállodalánc vezérigazgatója a meglepő téma- és névválasztást.
Érdemes egy pillantást vetni a #1888hotel hashtag alatt megtalálható Instagram fotókra, valóban meggyőzőek, mindenesetre meglepődtünk, hogy az ablakok nem kaptak Instagram filtert.
Forrás: Mashable.com / SocialTimes