A csoport 11%-kal növelte bruttó bevételét, több mint 11 milliárd euróra. A menedzsment- és franchise szerződések önmagukban 25%-os bruttó bevételnövekedést hoztak, igazolva az Accor új üzleti modelljének sikerességét. A stratégia alapelemei a (főként menedzsment- és franchise szerződéssel) üzemeltetett hotelek számának drasztikus növelése és a vállalatcsoport eszközállományának csökkentése.
A 2012-ben átadott 38 000 új szállodai szoba 85%-a menedzsment- vagy franchise megállapodások eredményeképp nyílt meg. Európában főként meglévő hotelek átvétele, a fejlődő piacokon az organikus növekedés, Latin-Amerikában és Ausztráliában/Új-Zélandon pedig stratégiai akvizíciók támogatták a rekordmértékű fejlődést.
A sikerek eredményeképp az adózás előtti bevétel összegére kitűzött 510-530 millió eurós célt a csoport teljesítette. 2013 és 2016 között az üzleti modell átalakításának gyorsítására fókuszál az Accor, az üzemeltetett szállodák 40%-át menedzsment-, 40%-át franchise szerződéssel, 20%-át pedig saját tulajdonban kívánja üzemeltetni.