A #HeForShe kampányban való részvétellel az Orbis Csoport és az AccorHotels 9 másik vállalattal, 10 egyetemmel és 10 ország kormányával, amelyek mind az ENSZ „UN Woman” szervezete által kerültek kiválasztásra, elkötelezte magát a 2017-re kitűzött célok megvalósítása iránt. Az Orbis Csoporton belül a szállodaigazgatók 40%-a nő.
“A vegyes csapatok egyszerűen jobban teljesítenek és több innovációt és kreativitást nyújtanak. Ebben van a sokszínűség ereje. Ezért meggyőződésem, hogy minden férfi kötelessége, hogy támogassa a nőket a karrierjük építésében. Ezért támogatom a #HeForShe kampányt! Szeretném, hogy ne csupán csatlakozzanak a kampányhoz, hanem hirdessék is a sokszínűséget először azzal, hogy megértik a nők helyzetét” – nyilatkozta Gilles Clavie, az Orbis S.A. elnök-vezérigazgatója.
Március 8-án a Nemzetközi Nőnapon az Orbis Csoport publikált egy videót a #HeForShe kampány részeként, mely bemutatja azokat az értékeket, melyek a spotban szereplő, különböző országokban és különböző menedzseri pozíciókban lévő 5 férfit jellemeznek. Emellett a vállalat interjúsorozatot készített a csoport kiválasztott munkatársaival, melyek megjelennek a vállalat weblapján.
{youtube|id=qAQYjkWJ_Gw}
Az Orbis Csoport céljai 2017 végéig
• A férfi munkatársak motiválása a #HeForShe kampányban való részvételre:
- Cél: 2000 férfi munkatárs részvétele a #HeForShe kampányban;
- Férfiak bevonása és részvétele a „Women at AccorHotels Generation” (WAAG) nevű vállalati hálózatban és elérni, hogy a WAAG hálózat tagjainak a 35%-át férfiak adják.
• A fizetések terén lévő egyenlőségre és a nők képviseleti arányának növelésére való törekvés:
- Fenntartani a női szállodaigazgatók 40%-os arányát;
- Fenntartani a nők magas arányát az Orbis S.A. vezetőségén belül (jelenleg az Orbis S.A. Központ menedzsereinek a 60%-a nő);
- Törekedni, hogy minél több nő kapjon helyet az Orbis S.A. felsővezetésében.
• Ismereteink további bővítése az „ideális munkatárs” és a változásban lévő szállodaipar tekintetében:
- A női vendégek aránya az AccorHotels Csoporton belül a 2000-ben tapasztalt 26%-ról 34%-ra növekedett 2013 végére és valódi kihívássá vált, mivel korábban a szállodaipart főleg férfiak vezették.
Az Orbis Csoport támogatja a nőket
A WAAG (Women At AccorHotels Generation) hálózat az Orbis Csoportnál, illetve az AccorHotelsnél dolgozó nőkből áll. Az Orbis Csoportnál a szállodaigazgatók 40%-a nő, ami az AccorHotels globális közösségen belül a legmagasabb arány. A WAAG hálózat célja, hogy megerősítse a vezetői képességeket, jobb munkakörülményeket és kölcsönös inspirációt teremtsen. Workshopok, meetingek és mentoring programok sorozata épült ezen célok köré.
Forrás: Turizmus Online