Az AccorHotels a nőkért

Az AccorHotels, ezáltal az Orbis Csoport is egyike azon 10 vállalatnak világszerte, melyet aktív résztvevőnek választottak a #HeForShe kampányban. A kezdeményezés célja, hogy bevonja a férfiakat a nők helyzetének a javításába és olyan intézkedések szülessenek, melyek növelik a nemek közötti egyenlőséget. A kampány arca Emma Watson.

A #HeForShe kampányban való részvétellel az Orbis Csoport és az AccorHotels 9 másik vállalattal, 10 egyetemmel és 10 ország kormányával, amelyek mind az ENSZ „UN Woman” szervezete által kerültek kiválasztásra, elkötelezte magát a 2017-re kitűzött célok megvalósítása iránt. Az Orbis Csoporton belül a szállodaigazgatók 40%-a nő.

“A vegyes csapatok egyszerűen jobban teljesítenek és több innovációt és kreativitást nyújtanak. Ebben van a sokszínűség ereje. Ezért meggyőződésem, hogy minden férfi kötelessége, hogy támogassa a nőket a karrierjük építésében. Ezért támogatom a #HeForShe kampányt! Szeretném, hogy ne csupán csatlakozzanak a kampányhoz, hanem hirdessék is a sokszínűséget először azzal, hogy megértik a nők helyzetét” – nyilatkozta Gilles Clavie, az Orbis S.A. elnök-vezérigazgatója.

Március 8-án a Nemzetközi Nőnapon az Orbis Csoport publikált egy videót a #HeForShe kampány részeként, mely bemutatja azokat az értékeket, melyek a spotban szereplő, különböző országokban és különböző menedzseri pozíciókban lévő 5 férfit jellemeznek. Emellett a vállalat interjúsorozatot készített a csoport kiválasztott munkatársaival, melyek megjelennek a vállalat weblapján.

{youtube|id=qAQYjkWJ_Gw}

Az Orbis Csoport céljai 2017 végéig

• A férfi munkatársak motiválása a #HeForShe kampányban való részvételre:
- Cél: 2000 férfi munkatárs részvétele a #HeForShe kampányban;
- Férfiak bevonása és részvétele a „Women at AccorHotels Generation” (WAAG) nevű vállalati hálózatban és elérni, hogy a WAAG hálózat tagjainak a 35%-át férfiak adják.

• A fizetések terén lévő egyenlőségre és a nők képviseleti arányának növelésére való törekvés:
- Fenntartani a női szállodaigazgatók 40%-os arányát;
- Fenntartani a nők magas arányát az Orbis S.A. vezetőségén belül (jelenleg az Orbis S.A. Központ menedzsereinek a 60%-a nő);
- Törekedni, hogy minél több nő kapjon helyet az Orbis S.A. felsővezetésében.

• Ismereteink további bővítése az „ideális munkatárs” és a változásban lévő szállodaipar tekintetében:
- A női vendégek aránya az AccorHotels Csoporton belül a 2000-ben tapasztalt 26%-ról 34%-ra növekedett 2013 végére és valódi kihívássá vált, mivel korábban a szállodaipart főleg férfiak vezették.

Az Orbis Csoport támogatja a nőket

A WAAG (Women At AccorHotels Generation) hálózat az Orbis Csoportnál, illetve az AccorHotelsnél dolgozó nőkből áll. Az Orbis Csoportnál a szállodaigazgatók 40%-a nő, ami az AccorHotels globális közösségen belül a legmagasabb arány. A WAAG hálózat célja, hogy megerősítse a vezetői képességeket, jobb munkakörülményeket és kölcsönös inspirációt teremtsen. Workshopok, meetingek és mentoring programok sorozata épült ezen célok köré.

 


Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?