Az AccorHotels a nőkért

Az AccorHotels, ezáltal az Orbis Csoport is egyike azon 10 vállalatnak világszerte, melyet aktív résztvevőnek választottak a #HeForShe kampányban. A kezdeményezés célja, hogy bevonja a férfiakat a nők helyzetének a javításába és olyan intézkedések szülessenek, melyek növelik a nemek közötti egyenlőséget. A kampány arca Emma Watson.

A #HeForShe kampányban való részvétellel az Orbis Csoport és az AccorHotels 9 másik vállalattal, 10 egyetemmel és 10 ország kormányával, amelyek mind az ENSZ „UN Woman” szervezete által kerültek kiválasztásra, elkötelezte magát a 2017-re kitűzött célok megvalósítása iránt. Az Orbis Csoporton belül a szállodaigazgatók 40%-a nő.

“A vegyes csapatok egyszerűen jobban teljesítenek és több innovációt és kreativitást nyújtanak. Ebben van a sokszínűség ereje. Ezért meggyőződésem, hogy minden férfi kötelessége, hogy támogassa a nőket a karrierjük építésében. Ezért támogatom a #HeForShe kampányt! Szeretném, hogy ne csupán csatlakozzanak a kampányhoz, hanem hirdessék is a sokszínűséget először azzal, hogy megértik a nők helyzetét” – nyilatkozta Gilles Clavie, az Orbis S.A. elnök-vezérigazgatója.

Március 8-án a Nemzetközi Nőnapon az Orbis Csoport publikált egy videót a #HeForShe kampány részeként, mely bemutatja azokat az értékeket, melyek a spotban szereplő, különböző országokban és különböző menedzseri pozíciókban lévő 5 férfit jellemeznek. Emellett a vállalat interjúsorozatot készített a csoport kiválasztott munkatársaival, melyek megjelennek a vállalat weblapján.

{youtube|id=qAQYjkWJ_Gw}

Az Orbis Csoport céljai 2017 végéig

• A férfi munkatársak motiválása a #HeForShe kampányban való részvételre:
- Cél: 2000 férfi munkatárs részvétele a #HeForShe kampányban;
- Férfiak bevonása és részvétele a „Women at AccorHotels Generation” (WAAG) nevű vállalati hálózatban és elérni, hogy a WAAG hálózat tagjainak a 35%-át férfiak adják.

• A fizetések terén lévő egyenlőségre és a nők képviseleti arányának növelésére való törekvés:
- Fenntartani a női szállodaigazgatók 40%-os arányát;
- Fenntartani a nők magas arányát az Orbis S.A. vezetőségén belül (jelenleg az Orbis S.A. Központ menedzsereinek a 60%-a nő);
- Törekedni, hogy minél több nő kapjon helyet az Orbis S.A. felsővezetésében.

• Ismereteink további bővítése az „ideális munkatárs” és a változásban lévő szállodaipar tekintetében:
- A női vendégek aránya az AccorHotels Csoporton belül a 2000-ben tapasztalt 26%-ról 34%-ra növekedett 2013 végére és valódi kihívássá vált, mivel korábban a szállodaipart főleg férfiak vezették.

Az Orbis Csoport támogatja a nőket

A WAAG (Women At AccorHotels Generation) hálózat az Orbis Csoportnál, illetve az AccorHotelsnél dolgozó nőkből áll. Az Orbis Csoportnál a szállodaigazgatók 40%-a nő, ami az AccorHotels globális közösségen belül a legmagasabb arány. A WAAG hálózat célja, hogy megerősítse a vezetői képességeket, jobb munkakörülményeket és kölcsönös inspirációt teremtsen. Workshopok, meetingek és mentoring programok sorozata épült ezen célok köré.

 


Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.
Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban

Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban 

Sikeresen lezajlott a Magyar Kastélyszállodák és Történelmi Épületek Szövetségének éves közgyűlése.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.