Békéscsabai szálloda lett a legszebb hazai kis hotel

A Travel Channel január végén pályázatot hirdetett hazai kis hotelek részére, hogy a közönségszavazatok és a zsűri segítségével kiválassza Magyarország legszebb, 50 szobásnál kisebb szállodáját. A versenyre több mint száz pályázat érkezett;  a fődíjat és a „Legszebb hazai kis hotel 2015” címet a békéscsabai Arcanum Hotel ****, a különdíjat pedig a tiszakécskei Barack Thermal Hotel & Spa**** nyerte el.

Január végén indult el a Travel Channelen az „A lehetetlen szálloda” sorozat új évada, amelyben egy szakértőkből álló csapat problémás kisebb hoteleknek segít egyenesbe kerülni, legyen szó elhanyagolt fürdőszobákról, rosszul kihelyezett irányítótáblákról, lusta személyzetről vagy hozzá nem értő menedzsmentről. Az új évad apropóján a tévécsatorna a szeretlekmagyarorszag.hu-val közösen elindította pályázatát, amelyben az egyáltalán nem lehetetlen szállodákat kereste. Olyanokat, amelyek külseje karbantartott, vendégcsalogató, és belső terei is kiemelkedő minőségűek, egyediek.

Az 50 szobásnál kisebb vendéglátó intézmények a legszebbhotel2015.hu oldalra tölthették fel fotóikat és bemutatkozásukat. Két hét alatt több mint száz pályázat érkezett, az ezt követő két hétben pedig az oldal látogatói szavazhattak, hogy melyiket találják legvonzóbbnak.

A 15 legtöbb voksot kapott hotel közül a zsűri - Maráczi Gábor, a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai és marketing igazgatója; Julia Venskutonien, a Travel Channel marketing vezetője; Mikola György, a VISTA Utazási Irodák értékesítési igazgatója; Ganzler Orsolya, a Szeretlek Magyarország Médiacsoport kommunikációs vezetője - választotta ki a nyertest.

A „Legszebb hazai kis hotel 2015” címet és a kétszemélyes berlini utat, a VISTA Utazási Irodák felajánlását a békéscsabai Arcanum Hotel**** nyerte el. A zsűrit a luxus kivitelezéssel párosuló visszafogott elegancia és a wellness-szolgáltatások széles köre győzte meg leginkább.

A Travel Channel pályázatának különdíjasa a tiszakécskei Barack Thermal Hotel & Spa**** lett. A szállodát a különdíjat felajánló MagicView, a Virtuális Séták szakértője választotta ki, és már el is készítette a hotel nyereményét: a 360°-os virtuális sétát , amely azt az élményt nyújtja a szálloda honlapjára látogatóknak mintha személyesen járnának a helyszínen.

A szervezők a Hungexpón rendezett Utazás Kiállításon adták át a díjat a nyerteseknek. A két hotel vezetője megtisztelőnek tartja az elismerést, és úgy nyilatkoztak, hogy mindent megtesznek, hogy méltók maradjanak a címre.


Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.