Eddigi legjobb hónapját zárta a Danubius Magyarországon

A Danubius szállodaüzemeltető vállalat havi árbevétele az elmúlt hónapban meghaladta az 5 milliárd forintot. Ezzel a Danubius rekordot döntött: 2019 augusztusa a Danubius Hotels Group fennállásának legeredményesebb hónapja volt Magyarországon.

Az 5 milliárd forintot meghaladó augusztusi bevétel nemcsak a Danubius szállodaüzemeltető vállalat fennállásának eddigi legjobb havi árbevétele volt, hanem az előzetes terveket is felülmúlta. A 2019-es augusztusi tervhez képest 6, 8% - kal teljesítette túl a bevételterveket 2019 augusztusában a szállodalánc, ez teljes bevételben az előző évnél 11.5 %-kal magasabb bevételt jelent. „Ez a kiemelkedő teljesítmény az átlagár-emelkedésen keresztül valósult meg. Augusztusban évek óta 90%-os a foglaltság szállodáinkban, így a bevételeink tavaly augusztushoz mérten nem volumenben, vagyis a szobaéjszakák számának növekedésében mutatkoznak meg, hanem szobaár-bevételben tudtunk hatalmas, 15,2%-os növekedést produkálni. Ez az eredmény egyrészt annak a gyümölcse, hogy a Danubius az elmúlt években rekordösszeget költött beruházásokra - a vendégelégedettség és a szolgáltatások színvonalának növelése érdekében - és az operációban résztvevő kollégák képzésére, ezáltal a magas minőség megtartására. Ugyanakkor kedvező piaci hatások is állnak a háttérben.” -fogalmazott Bogár Zoltán, a Danubius Hotels Group központi üzletfejlesztési igazgatója.

A szakember elmondta, hogy a szabadidős kereslet Budapest irányában töretlen, ez a Danubius kitűnő helyen lévő és magas minőségi szolgáltatásokat nyújtó városi szállodáinak sikerességét emeli, valamint kiemelte, hogy az augusztusi hónap nemzetközi sporteseményekben is gazdag volt. „A tavalyi évhez képest a Forma1 augusztusra került át, amely mindig egy nagyon sikeres program a turizmus szempontjából is. Ezen kívül a 2019-ben Magyarországon rendezett Maccabi Európa Játékok, a FINA Junior Úszó Világbajnokság és a női röplabda Európa-bajnokság is augusztusra esett. A Danubius szállodái a sporteseményekre érkezők körében a legkedveltebb desztinációk közé tartoznak.” – mondta el Bogár Zoltán.

Hozzátette, a Danubius vidéki szállodáinak teljesítményét a belföldi kereslet további élénkülése is növelte. A Danubius szállodalánc két balatoni hotelébe a Hotel Annabellába és a hotel Marinába idén 25%-kal több belföldi vendég érkezett, mint tavaly. Az itt megvalósított beruházások, például a Marinában kialakított óriási gyermek élménymedence, a maximális kikapcsolódást jelentő all inclusive pihenési lehetőség és a családi szolgáltatások, mint a Bubbles Club program kedvezvényei is népszerűvé teszik a Danubius balatonfüredi szállodáit. Emellett nőtt a Szép kártya felhasználások száma is, kétszer annyian választották ezt a fizetési módot idén augusztusban, mint az elmúlt évben. A dinamikusan emelkedő kereslet miatt a Danubius szállodái üzleti ajánlatukat is optimalizálták, az egyéni utazóknak több szabad kapacitást biztosítottak, ami szintén pozitívan hatott az átlagárra. A Danubius márka által képviselt magas standardekre természetesen a kiemelt keresletű főszezoni időszakokban is számíthattak a vendégek és ez a bizalom hozzásegítette a vállalatot az augusztusi több mint 5 milliárd forintos rekorderedményhez.

Forrás: Turizmus Online


Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?