Az 5 milliárd forintot meghaladó augusztusi bevétel nemcsak a Danubius szállodaüzemeltető vállalat fennállásának eddigi legjobb havi árbevétele volt, hanem az előzetes terveket is felülmúlta. A 2019-es augusztusi tervhez képest 6, 8% - kal teljesítette túl a bevételterveket 2019 augusztusában a szállodalánc, ez teljes bevételben az előző évnél 11.5 %-kal magasabb bevételt jelent. „Ez a kiemelkedő teljesítmény az átlagár-emelkedésen keresztül valósult meg. Augusztusban évek óta 90%-os a foglaltság szállodáinkban, így a bevételeink tavaly augusztushoz mérten nem volumenben, vagyis a szobaéjszakák számának növekedésében mutatkoznak meg, hanem szobaár-bevételben tudtunk hatalmas, 15,2%-os növekedést produkálni. Ez az eredmény egyrészt annak a gyümölcse, hogy a Danubius az elmúlt években rekordösszeget költött beruházásokra - a vendégelégedettség és a szolgáltatások színvonalának növelése érdekében - és az operációban résztvevő kollégák képzésére, ezáltal a magas minőség megtartására. Ugyanakkor kedvező piaci hatások is állnak a háttérben.” -fogalmazott Bogár Zoltán, a Danubius Hotels Group központi üzletfejlesztési igazgatója.
A szakember elmondta, hogy a szabadidős kereslet Budapest irányában töretlen, ez a Danubius kitűnő helyen lévő és magas minőségi szolgáltatásokat nyújtó városi szállodáinak sikerességét emeli, valamint kiemelte, hogy az augusztusi hónap nemzetközi sporteseményekben is gazdag volt. „A tavalyi évhez képest a Forma1 augusztusra került át, amely mindig egy nagyon sikeres program a turizmus szempontjából is. Ezen kívül a 2019-ben Magyarországon rendezett Maccabi Európa Játékok, a FINA Junior Úszó Világbajnokság és a női röplabda Európa-bajnokság is augusztusra esett. A Danubius szállodái a sporteseményekre érkezők körében a legkedveltebb desztinációk közé tartoznak.” – mondta el Bogár Zoltán.
Hozzátette, a Danubius vidéki szállodáinak teljesítményét a belföldi kereslet további élénkülése is növelte. A Danubius szállodalánc két balatoni hotelébe a Hotel Annabellába és a hotel Marinába idén 25%-kal több belföldi vendég érkezett, mint tavaly. Az itt megvalósított beruházások, például a Marinában kialakított óriási gyermek élménymedence, a maximális kikapcsolódást jelentő all inclusive pihenési lehetőség és a családi szolgáltatások, mint a Bubbles Club program kedvezvényei is népszerűvé teszik a Danubius balatonfüredi szállodáit. Emellett nőtt a Szép kártya felhasználások száma is, kétszer annyian választották ezt a fizetési módot idén augusztusban, mint az elmúlt évben. A dinamikusan emelkedő kereslet miatt a Danubius szállodái üzleti ajánlatukat is optimalizálták, az egyéni utazóknak több szabad kapacitást biztosítottak, ami szintén pozitívan hatott az átlagárra. A Danubius márka által képviselt magas standardekre természetesen a kiemelt keresletű főszezoni időszakokban is számíthattak a vendégek és ez a bizalom hozzásegítette a vállalatot az augusztusi több mint 5 milliárd forintos rekorderedményhez.
Forrás: Turizmus Online