Mindhárom hotel a város kereskedelmi központjában helyezkedik el. Az Accor vezetése úgy ítéli meg, hogy az Ibis komoly versenytársa lehet a thai fővárosban más nemzetközi szállodaláncok házainak. A márka előnyét abban látják, hogy az a vendégek valós igényeire rendezkedett be és nem nyújt felesleges, költség- és árnövelő extra szolgáltatásokat. Bangkokban egyelőre kevés az a hotel, amely a leggyorsabban növekvő szektor, az árérzékeny turisták igényeit szolgálja. Az Ibis szállodák elsődleges célcsoportjai a belföldi vendégek és az ázsiai regionális fapadosokkal érkező utasok. A thai piacra való belépés része annak az expanziónak, amellyel az Accor igyekszik meghódítani Ázsia Csendes-óceáni térségét. Az Ibis már jelen van Kínában, Koreában, Indonéziában és Ausztráliában, az év második felében pedig Indiában debütál.
Három házzal lép be az Ibis Thaiföldre
Az Accor bevezeti Ibis márkáját a thaiföldi piacra. Januárban két új szállodát nyitnak Bangkokban, a 189 szobás Ibis Siam Bangkokot és a 288 szobás Ibis Huamark Bangkokot, a 150 szobás Ibis Fenix Bangkok átadása az év végére várható.
Egészségnap a hévízi Hotel Európa Fit****superior vendégtereiben
Második alkalommal hirdette meg a szálloda egész napos, ingyenes programját május 11-én, szombaton.
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Új szállodai brand érkezik Budapestre
Ez lesz a nemzetközi márka első magyarországi tagja.
Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész
Az MSZÉSZ május 14-én, a Grand Hotel Esztergomban tartott szakmai találkozójának három érdekes előadásáról számolunk be.
Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton
Buda legújabb skybarja a Radisson BudaPart tetején várja vendégeit.
Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások
Helyszíni beszámoló a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) tavaszi közgyűléséről.
így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája
Hazánk vezető márkái közül többen is kiemelkednek ezen a téren, amikor pedig a különböző szektorból érkező magyar márkák összefognak, akkor születnek az igazán jó megoldások.
Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton
Az első évben több, mint 50.000 vendég látogatott el Szántódra, az egyedülálló tematikával rendelkező, családbarát hotelbe.
Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50
Az Eventrend Group üzemelteti a továbbiakban a D50-et.
Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén
Angela Saliba a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments új vezérigazgatója.
Interjú
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”
Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal
Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.