A rádióadónak Csobota-Kis Árpád szállodaipari szakember nyilatkozott a szállodai problémakezelésről. A szakember lapunknak elmondta, hogy rendkívüli esemény esetén cselekvési tervet kell kidolgoznia a hotelnek, és a következő lépéseket kell tenni: azonnal intézkedni, a vendéget megnyugtatni, kompenzálni, ha megjelenik a médiában a hír, akkor azt azonnal kommentálni kell. El kell ismerni, ha hibáztunk, és azt is el kell mondani, hogy kárpótoltuk a vendéget. Azt is kommunikáljuk, hogy milyen konkrét lépéseket, fejlesztéseket teszünk anyagi és humán erőforrás téren, hogy ez legközelebb ne forduljon elő. A végrehajtott fejlesztésekről folyamatosan számoljunk be.
Akit bővebben érdekel a téma, szombat délután, vagy a vasárnap 16.00 órai ismétléskor meghallgathatja a beszélgetést a Lánchíd Rádióban.
Forrás: Turizmus Online