A felszámolási eljárás a a Creatív Hotel Consulting Kft. ellen indult, a hotel zárva, új üzemeltető jöhet - számolt be a Kisalföld.hu május 9-én. A recepción ekkor még azt ígérték, hogy csak átmeneti, néhány napos szünetről van szó. Év elején még a vízellátás korlátozásának veszélye állt fenn, de a csapok elzárására ekkor nem került sor. A hotel nehézségei mögött nagy valószínűség szerint a tulajdonos és az üzemeltető érdekkülönbözete állt - írta a portál.
A szálloda facebook oldalán a bejegyzésekből is látható, hogy a szálloda nem értesítette a vendégeket arról, hogy bezárt, így azok a vendégek, akik a pünkösdi hétvégére utaztak a Fagusba, a szálloda ajtajában szembesültek a ténnyel, hogy szállás nélkül maradtak. Egyik olvasónk, aki egy kifizetett voucherrel rendelkezik, a felszámolónak is írt levelet, aki készségesen tájékoztatta, hogy minimum 5000 Ft befizetése esetén sorban állhatnak és visszaigényelhetik a már kifizetette pihenésük összegét.
Forrás: Vendég & Hotel Online