Koronavírus-kisokos szállodások számára

A reputációmenedzsmenttel foglalkozó Everguest ingyenesen letölthető, szakmai felkészítő anyagokat készített a koronavírus-járvány kapcsán szállodavezetők és a vendéglátóiparban dolgozók részére.

A tájékoztató anyagok alkalmasak a vezetőség felkészültség érzetének növelésére, a kialakult helyzettel kapcsolatos tömör és hiteles tájékoztatásra. A szálloda vezetőségének a kialakult helyzetben feladata, hogy bizalmat keltsen munkatársaiban, amit felkészültséggel és tájékozottsággal tud elérni. A társaság fontosnak tartja, hogy a szállodák teljes személyzete felkészült és tájékozott legyen, ami bizalomkeltő hatású a vendégek számára.

A szakma egészének célja, hogy elkerüljük a pánikhelyzetet és az ebből adódó, az egész iparágra vonatkozó következményeket.

Az alábbi tájékoztató a hotelek vezetése számára készült. Ebben kitérnek többek között arra, hogyan készítse fel a vezetőség a személyzetet, és mi a teendő a koronavírusos vendéggel.

A vezetőség számára készült anyagot INNEN töltheti le.

Önálló tájékoztató összeállítást készített a cég a vendéglátóiparban dolgozók számára, amelyben részletesen ismertetik a fertőtlenítő kézmosás menetét. 

A vendéglátóipari személyzet számára készült anyagot INNEN töltheti le.

További szakmai tájékoztató anyagokat talál az everguest.net/koronavirus oldalon.


Kihirdették az Év Szállodája 2024 pályázat nyerteseit

Kihirdették az Év Szállodája 2024 pályázat nyerteseit 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége 2025. januárjában ismét meghirdette az Év Szállodája pályázatot. Mutatjuk az idei győzteseket.
Accor-csoport: helyzetjelentés 2024-ről

Accor-csoport: helyzetjelentés 2024-ről 

Soha rosszabb évet.
10+1 újdonság a HoReCa Design Kiállításon

10+1 újdonság a HoReCa Design Kiállításon 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
ibis-kutatás: „Az élmények többet érnek az anyagi javaknál”

ibis-kutatás: „Az élmények többet érnek az anyagi javaknál” 

Friss ibis-kutatás az idei utazási szokásokról.
Firenze frekventált helyén új egységet nyitott az a&o

Firenze frekventált helyén új egységet nyitott az a&o 

Az új szálláshely a Piazza del Duomótól 30 perc sétára található a városközpontban.
Az Accor Csoporthoz került a debreceni szálláshely

Az Accor Csoporthoz került a debreceni szálláshely 

Győztest hirdettek a négycsillagos Hotel Lycium bérbeadásának pályázatán.
Jól jön a Valentin-nap a hazai szállodásoknak

Jól jön a Valentin-nap a hazai szállodásoknak 

Sok pár utazással tölti idehaza is az eredetileg Angliában és Amerikában a szerelmesek ünnepeként számon tartott február 14-ét, és az azt követő hétvégét.
A budapesti Kempinski ismét ott a Forbes Travel Guide előkelő listáján

A budapesti Kempinski ismét ott a Forbes Travel Guide előkelő listáján 

A Kempinski Hotel Corvinus Budapest “négycsillagos” besorolást kapott..
Tavasszal nyit az ibis Styles hotel a debreceni reptéren

Tavasszal nyit az ibis Styles hotel a debreceni reptéren 

Ez lesz az első szálloda az ország második legforgalmasabb repülőtere, a Debreceni Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében
Év Szállodája díjátadó gála  – még lehet jelentkezni!

Év Szállodája díjátadó gála – még lehet jelentkezni!  

Február 21-én részese lehet az év egyik legexkluzívabb szállodai eseményének.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.