A tájékoztató anyagok alkalmasak a vezetőség felkészültség érzetének növelésére, a kialakult helyzettel kapcsolatos tömör és hiteles tájékoztatásra. A szálloda vezetőségének a kialakult helyzetben feladata, hogy bizalmat keltsen munkatársaiban, amit felkészültséggel és tájékozottsággal tud elérni. A társaság fontosnak tartja, hogy a szállodák teljes személyzete felkészült és tájékozott legyen, ami bizalomkeltő hatású a vendégek számára.
A szakma egészének célja, hogy elkerüljük a pánikhelyzetet és az ebből adódó, az egész iparágra vonatkozó következményeket.
Az alábbi tájékoztató a hotelek vezetése számára készült. Ebben kitérnek többek között arra, hogyan készítse fel a vezetőség a személyzetet, és mi a teendő a koronavírusos vendéggel.
A vezetőség számára készült anyagot INNEN töltheti le.
Önálló tájékoztató összeállítást készített a cég a vendéglátóiparban dolgozók számára, amelyben részletesen ismertetik a fertőtlenítő kézmosás menetét.
A vendéglátóipari személyzet számára készült anyagot INNEN töltheti le.
További szakmai tájékoztató anyagokat talál az everguest.net/koronavirus oldalon.