Érdekesnek ígérkezik a program, hívogató a helyszín is, Hévízre meg amúgy is mindig jó ellátogatni, csak éppen az időjárás gondolja másképp: ködös, nyálkás, borús időben indulunk útnak Pestről, hogy a hévízi NaturMed Hotel Carbona**** superiorba időben érkezzünk a TÜV Rheinland InterCert Kft. különdíjának átadására, amelyet a ház étterme érdemelt ki. Ám ahogy fogynak a kilométerek, és egyre közeledünk az úti cél felé, az idő is vidámabb arcát mutatja. Érkezésünkkor pedig már simogató napsugárban fürdik a nagy hagyományokkal rendelkező, a város talán legismertebb és legkedveltebb, 261 szobás gyógy- és wellnessszállodája.
KÖVETENDŐ FÉLPANZIÓS MEGOLDÁS A szálloda TÜV Rheinland Star minősítéssel kitüntetett Attila éttermének kiemelkedően magas színvonalát 2013-ban Magyar Termék Nagydíjjal is elismerték az egyedülálló, kalória- kategóriákat színkódolással jelző rendszerének és a speciális diétákhoz, ételérzékenységhez is alkalmazkodó kínálatának köszönhetően. A vendéglátó-egységi munkát tizenegy éve Zámbó Tibor F&B menedzser vezeti: „A zalai nagymamák konyhájára emlékeztető ízvilágot teremtettünk meg, ezt kínáljuk huszonegyféle, naponta forduló kínálatunkban. Ehhez bőségesen használunk helyi alapanyagokat. Nálunk ismeretlenek az óriás szelet torták, desszertjeink kicsik, hogy minél többet meg lehessen belőlük kóstolni.” Nem mondja a szerény szakember, de még valamire büszkék lehetnének: követésre méltó ötlet, hogy éttermükbe a vendég akár délben vagy este mehet félpanziós ellátás esetén. Nem kötelező az esti vacsora annak, aki nem vágyik rá. Ráadásul nem is kell előre eldönteni, aznap is választhat bárki akár ebédet, akár vacsorát. |
A díjátadóra a ragyogó napfényben tündöklő Papagájos Teremben kerül sor, ahol az elmúlt hetekben nyugdíjba vonult dr. Lukács Ferenc röviden beszámol arról a négy évtizedről, amely az ő vezetésével íródik a ház történetébe. Esik szó üdülőmúltról, spontán privatizációról, különböző társaságok alakulásáról, többféle spakultúra és -életmód, valamint gyógyterápiák alkalmazásáról. „Ötven szállodát is össze lehetne rakni, annyiféle témában kínálunk szolgáltatásokat” – összegzi mondandóját a korábbi vezérigazgató.
„Azért esett erre a házra a választásunk, mert kiváló példa arra, hogyan kell érvényesülni, sikeressé válni, kitűnni a középszerűek közül” – mondja Kiss Károlyné Ildikó, a Magyar Termék Nagydíj Pályázati Iroda ügyvezető igazgatója, aki ismerteti azt is, mit jelent a világszerte általánosan elismert minősítés és elismerés. Bálint Ágnes, a TÜV Rheinland InterCert Kft. menedzsere adja át a díjat. Objektív bírálati rendszerről, egyedi minősítési rendszerről, utóellenőrzésről hallunk, majd a díjátadást követően Tapodi Attila, a ház újonnan kinevezett vezérigazgatója beszámol arról, hogy hamarosan vendégváró újdonságok várhatók mind a gyógyászat, mind a beauty, mind házának gasztronómiai területén.
HÉVÍZI KIHÍVÁS Tapodi Attila vezérigazgató új munkahelyére érkezésének első élményeiről mesél: „Bár már korábban is hívtak Hévízre – ahol jó ideje házunk van a párommal –, mégis csak tavaly ősszel döntöttem úgy, hogy elfogadom ezt a nem mindennapi kihívást. Élvezem az új feladatom minden percét, hiszen a munkám érdekesen és kreatívan komplex, a szálloda hatalmas, tele jobbnál jobb szolgáltatással. Szerencsére ma már ismerem a szálloda minden zugát. A szolgáltatásokat „testközelből” is megismertem, hiszen nem irányíthatok úgy egy ekkora házat, hogy nem ismerem annak teljes kínálatát.” |