A cég azóta nagyszabású fejlesztésekbe kezdett, megvásárolta a szálloda közelében lévő régi Pálma szállót, amelyből 2006 novemberére 160-200 főt befogadó konferenciaközpontot alakít ki, a létesítményt kiszolgáló Hotel Kristályt pedig háromcsillagosból négycsillagosra fejleszti. A Pálma rendezvényház műemléki rekonstrukciójához és a park megújításához 300 millió forintos uniós társfinanszírozású támogatást használnak fel. Az 1770-ben épült Hotel Kristály vadonatúj szárnnyal bővült, amelyben helyet kapott 15 új, a négycsillagos sztenderdeknek megfelelő szoba és 2 lakosztály, egy 20 fős különterem és egy mélygarázs. Az uszodát, szaunát, fitness- és masszázsszolgáltatásokat magában foglaló wellness részleg kialakítása, és a szálloda már meglévő 26 szobájának korszerűsítése a konferenciaközpont átadásával egyidőben fejeződik be. A hotelhez tartozó Eszterházy Étterem már 2006. januárjában megújulva, magasabb kategóriában nyitja meg kapuit.
Négycsillagos szálloda és konferenciaközpont Tatán
A tatai Angolkert szívében elhelyezkedő háromcsillagos Hotel Kristályt 2005 februárjától új tulajdonosa, a tatabányai Gaszto-Kristály Rt. üzemelteti.

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?
Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében
A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője
A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről
Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység
Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje
Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest
A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.

Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra
A budapesti Mövenpick Hotel Budapest Centre története mesébe illő, megjelenése lenyűgöző.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.