Nevet vált az Accor

Az Accor neve AccorHotels-re változik és hangsúlyossá teszi szellemiségéből adódó, mindenkinek szánt üzenetét: „Feel Welcome”.

Az új nevével, az AccorHotels-szel a Csoport szállodaiparon belüli tevékenységét hangsúlyozza. Célja az AccorHotels befolyásának és láthatóságának növelése, ami egyben szervezeti és kereskedelmi márka is, kapcsolódik az Accorhotels.com digitális platformhoz és a Csoport szállodamárkáinak a középpontjában helyezkedik el.

A Csoport és a hotelmárkák kölcsönös kapcsolatát megerősítendő az AccorHotels támogatni fogja az összes márka kommunikációját, egy nemzetközi piacvezető hitelességét, megbízhatóságát és szakértelmét biztosítva a számukra. Ugyanígy a márkaportfolió is rendszeresen megjelenik az AccorHotels kommunikációjában, hogy erősítse a Csoport, illetve digitális platformjának vonzerejét.

Az új szlogen: Feel Welcome

A Csoport új, egyszerű és hatásos szlogenje kifejezi és megerősíti az egységes üzenetet: Feel Welcome.

A Feel Welcome magába foglalja a nagylelkűséget és a szállodaipar lényegét. Egy ígéret a vendégek, munkavállalók és partnerek számára, hogy mindenhol számítanak rájuk, egyedinek és kiváltságosnak érezzék magukat.

Az új „brand territory”

A Csoport ambícióit megjelenítendő az új arculat egy mélykék tipográfiával készült új logót jelenít meg. Az új logóban továbbra is megtalálható a Csoport szimbóluma, az egyedülálló emblematikus mézszínű bernache (örvös lúd). Ez a vándormadár a márka és mobile alkalmazás ikonja is. A csoport szellemiségét és az utazás iránti elköteleződést szimbolizálja.

Az új márkaplatform szintén megjelenik a Csoport manifesztumában, ami egy szemantikai szabályzatot is tartalmaz, ami segít hogy a márka szellemisége minden nyilvános megnyilatkozásban is megjelenjen. Az új grafikai elemek a szolgáltatás szemléletet jelenítik meg a Csoport szállodáiban és egy új márkázott zenei identitás is támogatja ezt az új márkaplatformot.

Az új arculat jelenleg is látható a Csoport területén a Roland Garros Village-ben, melynek az AccorHotels az egyik hivatalos partnere.


15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel

Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel 

Jó ideje árulták, mostanra megszületett a megállapodás: tulajdonost váltott a Duna-parti ötcsillagos szálloda.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda

Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda 

Elsőként a balatoni házak közül Green Globe-minősítést kapott a Mövenpick BalaLand Resort.
Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás

Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás 

Rövidülnek, de nem maradnak el a nyaralások. Tények és tervek a magyarok belföldi vakációjáról – a szállásfoglaló portál adatai alapján.
„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött?

„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött? 

A milliárdos, akiről ma mindenki beszél, de kevesen ismerik igazán.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.