A munka és a magánélet egyensúlyára egyre jobban odafigyelnek a magyar munkavállalók is, amikor összeállítják a munkáltatók minőségi rangsorát. Véleményük kialakításakor számításba veszik a munkahely elhelyezkedését, a belső munkahelyi környezetet, valamint az általuk gyártott vagy az általuk nyújtott szolgáltatások színvonalát. Fontos számukra a visszajelzés, az erőfeszítéseiket támogató légkör és a munkáltató társadalmi felelősségvállalása is.
De a világ legnagyobb független munkáltatói márkakutatásának legfrissebb hazai adatai továbbra is azt mutatják, hogy a három fő szempont a fizetés, a kiszámíthatóság és a munkahelyi légkör maradt Magyarországon. A Randstad Employer Brand hazai díja, a Randstad Award elnyerésére csak azoknak a vállalatoknak volt esélyük egy-egy szektorban, amelyek pénzügyi stabilitásukkal, technológiai fejlettségükkel és hírnevükkel tartósan elnyerték a piac bizalmát – az üzleti partnerekét és a vevőkét, vendégekét egyaránt. A kiskereskedelemben és a vendéglátásban (HoReCa) dolgozók a Hunguest Hotels-t tartják a szektor legvonzóbb munkáltatójának.
„A Hunguest Hotels nemcsak azt tekinti missziójának, hogy a lehető legmagasabb színvonalon szolgálja ki vendégeit, hanem azt is, hogy megtartsa a vendéglátókat.” – nyilatkozta a rangos elismerés alkalmából a társaság vezérigazgatója. „Egyik védjegyünk a minőség, a másik pedig a családias légkör. Dolgozóink felkészültséget, hűségét megbecsüljük és honoráljuk is. A fejlesztések során pedig figyelünk arra, hogy az Y és a Z-generáció számára is vonzóvá tegyük az ország piacvezető és a régió egyik meghatározó szállodaláncát.” - tette hozzá Hülvely István, aki a cégvezetés nevében megköszönte a felmérésben részt vett munkavállalók bizalmát.
A Randstad Award-ot hatodik alkalommal ítélték oda Magyarországon a termelő- és a szolgáltató szektorok legvonzóbb munkáltatóinak. A globális felmérésben annak a 32 országnak a munkaerőpiacát vizsgálták, amelyek a világgazdaság 75 százalékát adják. Az adatgyűjtést- és feldolgozását egy független kutatóintézet, a TNS Csoport végezte a 18-65 éves korosztályban. Magyarországon 6879 potenciális munkavállaló vett részt a 2018 decemberében és 2019 januárjában rendezett kutatásban.
Forrás: Turizmus Online