Nyerő a Hunguest a munkavállalók körében

2019-ben a Hunguest Hotels vitte el a prímet a hazai vendéglátásban. A magyar tulajdonú szállodaláncnak ítélték oda a kiskereskedelmi és a HoReCa (hotels, restaurants, cafes) kategória különdíját a Randstad Employer Brand Research 2019 gáláján. A társaság a minőségi vendéglátás mellett egyaránt küldetésének vallja elkötelezett és hűséges dolgozói megtartását.

A munka és a magánélet egyensúlyára egyre jobban odafigyelnek a magyar munkavállalók is, amikor összeállítják a munkáltatók minőségi rangsorát. Véleményük kialakításakor számításba veszik a munkahely elhelyezkedését, a belső munkahelyi környezetet, valamint az általuk gyártott vagy az általuk nyújtott szolgáltatások színvonalát. Fontos számukra a visszajelzés, az erőfeszítéseiket támogató légkör és a munkáltató társadalmi felelősségvállalása is.

De a világ legnagyobb független munkáltatói márkakutatásának legfrissebb hazai adatai továbbra is azt mutatják, hogy a három fő szempont a fizetés, a kiszámíthatóság és a munkahelyi légkör maradt Magyarországon. A Randstad Employer Brand hazai díja, a Randstad Award elnyerésére csak azoknak a vállalatoknak volt esélyük egy-egy szektorban, amelyek pénzügyi stabilitásukkal, technológiai fejlettségükkel és hírnevükkel tartósan elnyerték a piac bizalmát – az üzleti partnerekét és a vevőkét, vendégekét egyaránt. A kiskereskedelemben és a vendéglátásban (HoReCa) dolgozók a Hunguest Hotels-t tartják a szektor legvonzóbb munkáltatójának.

„A Hunguest Hotels nemcsak azt tekinti missziójának, hogy a lehető legmagasabb színvonalon szolgálja ki vendégeit, hanem azt is, hogy megtartsa a vendéglátókat.” – nyilatkozta a rangos elismerés alkalmából a társaság vezérigazgatója. „Egyik védjegyünk a minőség, a másik pedig a családias légkör. Dolgozóink felkészültséget, hűségét megbecsüljük és honoráljuk is. A fejlesztések során pedig figyelünk arra, hogy az Y és a Z-generáció számára is vonzóvá tegyük az ország piacvezető és a régió egyik meghatározó szállodaláncát.” - tette hozzá Hülvely István, aki a cégvezetés nevében megköszönte a felmérésben részt vett munkavállalók bizalmát.

A Randstad Award-ot hatodik alkalommal ítélték oda Magyarországon a termelő- és a szolgáltató szektorok legvonzóbb munkáltatóinak. A globális felmérésben annak a 32 országnak a munkaerőpiacát vizsgálták, amelyek a világgazdaság 75 százalékát adják. Az adatgyűjtést- és feldolgozását egy független kutatóintézet, a TNS Csoport végezte a 18-65 éves korosztályban. Magyarországon 6879 potenciális munkavállaló vett részt a 2018 decemberében és 2019 januárjában rendezett kutatásban.

Forrás: Turizmus Online


Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.