Ötéves a Párisi Udvar Hotel Budapest

Öt évvel ezelőtt, május 20-án fogadta első vendégeit az ötcsillagos szálloda, azonban a ház története az épület teljes körű rekonstrukciójával és újjáépítésével tíz évvel ezelőtt kezdődött.

A kiemelt védettségű műemléképület, amely Budapest egyik ikonikus helyszíne és a városkép meghatározó része, 2019-ben nyerte el végső funkcióját. Ötcsillagos luxusszállodaként különleges élményt nyújt vendégeinek, ötvözve a történelmi eleganciát a modern kényelemmel és szolgáltatásokkal, írják a születésnappal kapcsolatos közleményükben.

Születésnapi parti / Forrás: Párisi Udvar Hotel Budapest
Születésnapi parti / Forrás: Párisi Udvar Hotel Budapest

A Párisi Udvar Hotel Budapest helyén korábban Magyarország első modern üzletháza állt, amelyet a párizsi, „Passage des Panoramas” fedett bevásárlóutcája inspirált. A 20. század fordulóján a Belvárosi Takarékpénztár ennek a helyére építette fel, arab, mór és art nouveau jegyeket hordozó székházát. A hotelben 110 szoba található, ebből 18 prémium lakosztály és 2 elnöki lakosztály. Utóbbiak Budapest legnagyobb méretű elnöki lakosztályai, amelyek összesen több mint 400 négyzetméteren kínálnak egyedülálló élményt Budapest ötcsillagos kínálatában.

A szálloda születésnapi rendezvénye alatt

a Szépművészeti Múzeum & MuseumEvents közbenjárásával egy izgalmas játékon vettek részt a vendégek, amelynek során a Párisi Udvar épülete és annak történelme által inspirált rejtvényeket és titkos kódokat fejtettek meg.

Az estén az arany, a méz és a méhes motívumok domináltak, amelyek nemcsak az esemény koncepciójában játszottak kiemelt szerepet, a szálloda történelmének is fontos elemeiként mutatkoznak meg. 

Az arany, a Párisi Udvar gazdag múltját és az elért eredményeket, mérföldköveket szimbolizálja; a méz a megélt emlékek édességét ragadja meg; míg a méhek az összefogó, szorgalmas és folyton pezsgő közösséget jelképezik, amely együttesen járul hozzá a szálloda sikereihez.

Schwindt-Kiss Andrea, a hotel igazgatója a születésnap kapcsán elmondta:

Az eltelt 5 év számos sikere, elismerése és díja után, elérkezve 2024-hez, egy kitűnő, elkötelezett csapattal, a vendégek által kiválóra értékelt szolgáltatásokkal és erős partneri kapcsolatokkal vágunk neki a további időszaknak. Biztosak vagyunk abban, hogy azok a Budapestre látogató vendégek és ügyfelek, akik igazán egyedi, különleges élményt keresnek, nálunk megtalálják.


Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.
Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra

Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra 

A budapesti Mövenpick Hotel Budapest Centre története mesébe illő, megjelenése lenyűgöző.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.