Rendezvényhelyszín-adatbázist épít a Magyar Turisztikai Ügynökség

A Meeting Planner Guide az Ügynökség keretein belül működő Magyar Kongresszusi Iroda új nemzetközi szakmai oldalán lesz elérhető, helyszíneket regisztrálni március 30-ig lehet -közölte az MTÜ.

A Magyar Turisztikai Ügynökség, mint a turisztikai ágazat kormányzati szervezete – a hazai hivatásturisztikai ágazat független és hatékony segítése érdekében – 2018 tavaszáig megalkotja, majd azt követően folyamatosan karbantartja és népszerűsíti a Meeting Planner Guide elnevezésű új, online megjelenési formát, amelyben minden olyan magyarországi rendezvényhelyszínnek megjelenési lehetőséget kíván biztosítani, amely minimum 50 m2 méretű rendezvényteremmel rendelkezik.

A Meeting Planner Guide az Ügynökség keretein belül működő Magyar Kongresszusi Iroda új nemzetközi szakmai oldalán lesz elérhető. A korszerű és kiemelkedően fontos eszköz a hivatásturisztikai ágazat szereplőinek tudatos támogatásában: felhasználóbarát módon közös platformra hozza a magyarországi rendezvényhelyszín kínálatot, ezzel serkentve a versenyképességet. Az adatbázisban a minimum 50 m2 méretű rendezvényteremmel rendelkező rendezvényhelyszínek kerülnek bemutatásra, amelyek között az ügyfelek különböző szakmai szempontok alapján kereshetnek és a helyszínekkel akár közvetlenül fel is vehetik a kapcsolatot. A jelentkezéshez szükséges a letölthető mellékletek kitöltése az alapadatokkal, egy angol nyelvű, a szolgálatót bemutató leírás ötszáz karakter terjedelemben, a kapacitástáblázat kitöltése, valamint 3 fotó (egy külső, egy szoba és egy konferenciaterem) minimum 1920 pixel széles, fekvő tájolású, 300 dpi-s, jpg vagy png formátumban. Az adatbázisban való megjelenés díjmentes.

Az eszköz legfőbb küldetése, hogy átfogó képet nyújtson a fővárosi és vidéki konferenciaszállodákról, butikhotelekről, konferencia- és egyedi rendezvényhelyszínekről, valamint bemutassa a Magyar Kongresszusi Iroda által minősített PCO-kat és DMC-ket annak érdekében, hogy a külföldi hivatásturisztikai keresletet a leghatékonyabb módon kapcsoljuk össze a hazai szektor térnyerésével.

Mindehhez további segítség, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség és a Magyar Kongresszusi Iroda számos jelentős nemzetközi szakmai kiállításon, rendezvényen és tanulmányúton népszerűsíteni fogja az új Meeting Planner Guide felületet, az oldalon szereplő információkat eljuttatja mindenkori tárgyalópartnereihez, nemzetközi konferencia- és rendezvényszervezőkhöz, szövetségekhez és vállalatokhoz.

Amennyiben szeretné, hogy az Ön rendezvényhelyszíne is bekerüljön az adatbázisba, kérjük, töltse ki az alábbi adatlapokat a rendezvényhelyszín jellege és a megadott paraméterek szerint angol nyelven, és küldje el a hcb@mtu.gov.hu e-mail címre a 3 db fotóval együtt 2018. március 30-ig. A fotók küldéséhez javasoljuk az ingyenes fájlküldő programok valamelyikének használatát. A felhívás teljes szövege és az adatlapok innen letölthetők.
További kérdéseivel kérjük forduljon a Magyar Kongresszusi Irodához a fenti email címen vagy a +36 30 421 6167 telefonszámon.


A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?