A Magyar Turisztikai Ügynökség, mint a turisztikai ágazat kormányzati szervezete – a hazai hivatásturisztikai ágazat független és hatékony segítése érdekében – 2018 tavaszáig megalkotja, majd azt követően folyamatosan karbantartja és népszerűsíti a Meeting Planner Guide elnevezésű új, online megjelenési formát, amelyben minden olyan magyarországi rendezvényhelyszínnek megjelenési lehetőséget kíván biztosítani, amely minimum 50 m2 méretű rendezvényteremmel rendelkezik.
A Meeting Planner Guide az Ügynökség keretein belül működő Magyar Kongresszusi Iroda új nemzetközi szakmai oldalán lesz elérhető. A korszerű és kiemelkedően fontos eszköz a hivatásturisztikai ágazat szereplőinek tudatos támogatásában: felhasználóbarát módon közös platformra hozza a magyarországi rendezvényhelyszín kínálatot, ezzel serkentve a versenyképességet. Az adatbázisban a minimum 50 m2 méretű rendezvényteremmel rendelkező rendezvényhelyszínek kerülnek bemutatásra, amelyek között az ügyfelek különböző szakmai szempontok alapján kereshetnek és a helyszínekkel akár közvetlenül fel is vehetik a kapcsolatot. A jelentkezéshez szükséges a letölthető mellékletek kitöltése az alapadatokkal, egy angol nyelvű, a szolgálatót bemutató leírás ötszáz karakter terjedelemben, a kapacitástáblázat kitöltése, valamint 3 fotó (egy külső, egy szoba és egy konferenciaterem) minimum 1920 pixel széles, fekvő tájolású, 300 dpi-s, jpg vagy png formátumban. Az adatbázisban való megjelenés díjmentes.
Az eszköz legfőbb küldetése, hogy átfogó képet nyújtson a fővárosi és vidéki konferenciaszállodákról, butikhotelekről, konferencia- és egyedi rendezvényhelyszínekről, valamint bemutassa a Magyar Kongresszusi Iroda által minősített PCO-kat és DMC-ket annak érdekében, hogy a külföldi hivatásturisztikai keresletet a leghatékonyabb módon kapcsoljuk össze a hazai szektor térnyerésével.
Mindehhez további segítség, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség és a Magyar Kongresszusi Iroda számos jelentős nemzetközi szakmai kiállításon, rendezvényen és tanulmányúton népszerűsíteni fogja az új Meeting Planner Guide felületet, az oldalon szereplő információkat eljuttatja mindenkori tárgyalópartnereihez, nemzetközi konferencia- és rendezvényszervezőkhöz, szövetségekhez és vállalatokhoz.
Amennyiben szeretné, hogy az Ön rendezvényhelyszíne is bekerüljön az adatbázisba, kérjük, töltse ki az alábbi adatlapokat a rendezvényhelyszín jellege és a megadott paraméterek szerint angol nyelven, és küldje el a [email protected] e-mail címre a 3 db fotóval együtt 2018. március 30-ig. A fotók küldéséhez javasoljuk az ingyenes fájlküldő programok valamelyikének használatát. A felhívás teljes szövege és az adatlapok innen letölthetők.
További kérdéseivel kérjük forduljon a Magyar Kongresszusi Irodához a fenti email címen vagy a +36 30 421 6167 telefonszámon.