A magyar női lakosság körében az emlőrák a leggyakoribb rákos megbetegedés, a statisztikák szerint akár a magyar nők 8-10 százalékánál is megjelenhet életük során, azaz körülbelül minden 10-12. nőnél. A korai felismerésnek azonban óriási jelentősége van a betegség kezelésében és a gyógyulási esélyekben, írják a rózsaszín világukat bemutató közleményükben.
Dana Janigova, a ház igazgatója:
Női vezetőként ez az ügy különösen közel áll a szívemhez. Vannak barátaim, akik megküzdöttek a mellrákkal, és sajnos ismerek olyanokat is, akik életüket vesztették ebben a betegségben. Ez a személyes kötődés felelősségtudatot ébreszt bennem, hogy felhívjam a figyelmet a megelőzésre, és a szállodánkban hiszünk abban, hogy egymást, vendégeinket és a közösségünket támogatni kell ebben a küzdelemben.
A vendégek a „Rózsaszín október” során lehetőséget kapnak, hogy adományaikkal támogassák a mellrák elleni küzdelmet, az étterem és a szálloda belső terei rózsaszín részletekkel díszítettek, emlékeztetve mindenkit a hónap üzenetére. Miközben különleges rózsaszín tematikájú italokat is készítenek a hotel vendégei számára, mint például rózsaszín lattét, vagy a „Barbie” koktélt.
A hotel dolgozói szintén aktívan részt vettek a kampányban. Október folyamán pedig egy jótékonysági futást is szerveztek egy applikáción keresztül. Ezzel a belső kezdeményezéssel a Minaro csapata is részese a MGallery nemzetközi figyelemfelhívó aktivitásának.