Új pozíció az Accorinvest menedzsmentjénél

Laurent Turpault most csatlakozott az AccorInvesthez kommunikációs és közkapcsolati alelnökként. Az új pozíció létrehozása összhangban áll a csoport átalakítási stratégiájával. 

Az új vezető elsődleges feladata az AccorInvest hírnevének és imázsának erősítése a vállalat üzleti partnerei, a közszféra, illetve a munkavállalók körében abban a 27 országban, ahol a cég működik. A párbeszéd révén jobban érthetővé válik az AccorInvest egyedülálló üzleti modellje szállodatulajdonosként és -üzemeltetőként, munkáltatói márkája, illetve növekedési céljai.

Az AccorInvestnél dolgozó nők és férfiak lelkesedése és szakértelme tette ezt a csoportot a szállodaipar és az ingatlanszektor jelentős szereplőjévé Európában és a világ más részein", mondta Laurent Turpault.

 

Laurent a párizsi ISC-n diplomázott, Executive MBA fokozatát pedig a szintén párizsi HEC-en szerzi meg hamarosan. Pályafutását a Crédit Agricole-nál kezdte marketing területen, majd a fogyasztási cikkek szektorában folytatta. Tíz évet töltött a Heineken France-nál, ahol felépítette a márkák és a kategória digitális és ügyfélkapcsolat-menedzsment stratégiáját, majd létrehozta a vállalat kommunikációs és CSR osztályát, amely segítségével a média és a közvélemény szemében a Heineken France-t az iparág vezetőjeként, illetve a felelős alkoholfogyasztás iránt elkötelezett vállalatként tette ismertté.

Ezt követően a Bacardi-Martininél a dél-európai külső kapcsolatok igazgatójaként a vállalat és márkáinak népszerűsítéséért és a csoport működési hátterének biztosításáért felelt.

Ezután a Coca-Cola France kommunikációs, közkapcsolati és CSR területét vezette, ahol főként stratégiai partnerségeken keresztül és a franciaországi és európai működés 100 éves évfordulójának megünneplése révén építette a márka reputációját. Hozzájárult a cég portfóliójának diverzifikálásához és új kategóriákba lépéséhez is. Koalíciók szervezésével és véleményvezérek bevonásával kulcsszerephez segítette a vállalatot olyan kritikus társadalmi kérdésekben, mint a társadalmi befogadás, a táplálkozás és a műanyag-újrahasznosítás.

Laurent 2021 márciusában kezdte Executive MBA tanulmányait a HEC-en, fókuszában a digitális átalakulással. Ezzel párhuzamosan – a Coca-Colától való távozása után – kommunikációs tanácsadással segítette az AccorInvestet, 2022 májusában pedig a kommunikációs és közkapcsolati feladatok vezetőjeként csatlakozott a vállalathoz. 

Az AccorInvestről

Az AccorInvest tulajdonában és üzemeltetésében 820 saját tulajdonú és bérelt szálloda áll 27 európai, latin-amerikai és ázsiai országban. A csoport európai ingatlanportfóliójának értékét szállodavásárlások, felújítások és fejlesztések révén konszolidálja és növeli a gazdaságos és középkategóriás szegmensben. Az AccorInvest vendéglátóiparban szerzett szakértelmét az Accorral (többek között a világhírű Ibis, Novotel és Mercure márkák kezelőjével és tulajdonosával) kötött hosszú távú partnerségre építve hasznosítja. Ez a privilegizált partneri viszony biztosítja a működési kiválóságot, szállodáinak vonzerejét és a vendégek elégedettségét.

Forrás: mindgeer / Turizmus Online


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.