Új pozíció az Accorinvest menedzsmentjénél

Laurent Turpault most csatlakozott az AccorInvesthez kommunikációs és közkapcsolati alelnökként. Az új pozíció létrehozása összhangban áll a csoport átalakítási stratégiájával. 

Az új vezető elsődleges feladata az AccorInvest hírnevének és imázsának erősítése a vállalat üzleti partnerei, a közszféra, illetve a munkavállalók körében abban a 27 országban, ahol a cég működik. A párbeszéd révén jobban érthetővé válik az AccorInvest egyedülálló üzleti modellje szállodatulajdonosként és -üzemeltetőként, munkáltatói márkája, illetve növekedési céljai.

Az AccorInvestnél dolgozó nők és férfiak lelkesedése és szakértelme tette ezt a csoportot a szállodaipar és az ingatlanszektor jelentős szereplőjévé Európában és a világ más részein", mondta Laurent Turpault.

 

Laurent a párizsi ISC-n diplomázott, Executive MBA fokozatát pedig a szintén párizsi HEC-en szerzi meg hamarosan. Pályafutását a Crédit Agricole-nál kezdte marketing területen, majd a fogyasztási cikkek szektorában folytatta. Tíz évet töltött a Heineken France-nál, ahol felépítette a márkák és a kategória digitális és ügyfélkapcsolat-menedzsment stratégiáját, majd létrehozta a vállalat kommunikációs és CSR osztályát, amely segítségével a média és a közvélemény szemében a Heineken France-t az iparág vezetőjeként, illetve a felelős alkoholfogyasztás iránt elkötelezett vállalatként tette ismertté.

Ezt követően a Bacardi-Martininél a dél-európai külső kapcsolatok igazgatójaként a vállalat és márkáinak népszerűsítéséért és a csoport működési hátterének biztosításáért felelt.

Ezután a Coca-Cola France kommunikációs, közkapcsolati és CSR területét vezette, ahol főként stratégiai partnerségeken keresztül és a franciaországi és európai működés 100 éves évfordulójának megünneplése révén építette a márka reputációját. Hozzájárult a cég portfóliójának diverzifikálásához és új kategóriákba lépéséhez is. Koalíciók szervezésével és véleményvezérek bevonásával kulcsszerephez segítette a vállalatot olyan kritikus társadalmi kérdésekben, mint a társadalmi befogadás, a táplálkozás és a műanyag-újrahasznosítás.

Laurent 2021 márciusában kezdte Executive MBA tanulmányait a HEC-en, fókuszában a digitális átalakulással. Ezzel párhuzamosan – a Coca-Colától való távozása után – kommunikációs tanácsadással segítette az AccorInvestet, 2022 májusában pedig a kommunikációs és közkapcsolati feladatok vezetőjeként csatlakozott a vállalathoz. 

Az AccorInvestről

Az AccorInvest tulajdonában és üzemeltetésében 820 saját tulajdonú és bérelt szálloda áll 27 európai, latin-amerikai és ázsiai országban. A csoport európai ingatlanportfóliójának értékét szállodavásárlások, felújítások és fejlesztések révén konszolidálja és növeli a gazdaságos és középkategóriás szegmensben. Az AccorInvest vendéglátóiparban szerzett szakértelmét az Accorral (többek között a világhírű Ibis, Novotel és Mercure márkák kezelőjével és tulajdonosával) kötött hosszú távú partnerségre építve hasznosítja. Ez a privilegizált partneri viszony biztosítja a működési kiválóságot, szállodáinak vonzerejét és a vendégek elégedettségét.

Forrás: mindgeer / Turizmus Online


Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.