Újhullámos hűségprogram az Accor-nál

Az Accor egy teljesen új irányvonalat határozott meg a hűségprogramjának, átalakítva azt egy teljesen integrált, globális platformmá. Az új program része számos szolgáltatás, hűségpont, élmény és érték, melyek fontosak a vendégek számára, függetlenül attól, hogy dolgozni, élni, vagy kikapcsolódni szeretnének.

Az új hűségprogram elismeri, megérti, ünnepeli és értékeli a vendégeket, és hozzáférést ad „mindenhez, ami Accor.” Egy különleges, 30 szállodamárkából álló portfolióhoz enged hozzáférést, továbbá számos bárhoz, étteremhez, nightclubhoz és „megfizethetetlen” élményekhez is. Az új hűségprogramot egy új appon és weblapon keresztül lehet elérni, mely lehetővé teszi a program tagjainak, hogy a tenyerükből is hozzáférjenek az Accor világához. Az új hűségprogram négy stratégiai ponton újít: Prémium tagság jár azoknak a tagoknak, akik a legaktívabbak a hűségprogramon belül. Komolyabb kedvezmények a kiterjesztett szolgáltatások miatt. Globális elérés egy új mobilalkalmazás segítségével, ami lehetőséget ad a legszélesebb körű márkákhoz való hozzáféréshez. Partnerek és élmények, a szállodaélményen túl a hűségprogram része a program tagjainak a mindennapjait is meghatározó élmények – egy komoly kutatás után három fontos élménytípusra ad választ a hűségprogram: szórakozás, étkezés és sport & gasztronómia.

Az Accor három kiemelt partnert jelentett be, melyek reflektálnak a három fő élménytípusra:

  • Az AccorHotels Arena élményhelyszínen túl az Accor kiterjeszti az együttműködést az AEG-gel. Ezzek olyan prémium helyszíneken van lehetőség több, mint 60.000 jegy értékesítésére, melyek komoly kedvezményeket jelentenek a hűségprogram tagjainak Ázsiában, Európában és Dél-Amerikában. Az AEG a világ vezető sport- és szórakoztató vállalata, több mint 100 millió látogatóval évente, innovációival inspirálva sportolókat, csapatokat, művészeket és rajongókat.
  • A Csoport új partneri szerződést írt alá az IMG-vel, ami hozzáférést jelent séf masterclass-okra és gasztronómiai élményekre a hűségprogram legjobb tagjai számára. 2020-tól kezdve a hűségprogram tagjai résztvehetnek a Taste Fesztiválokon Londonban, Párizsban, Sao Paoloban, Hong Kongban és Torontóban, illetve a növekvő igény miatt további városokban is a következő években. Az IMG globális szereplő, több mint 30 országban szervez sport, média, divat és gasztronómiai eseményeket.
  • Az Accor egy globális, többéves partneri szerződést írt alá a Paris Saint-Germain Labdarúgóklubbal. Az Accor és hűségprogramja, az ALL, „Accor Live Limitless” lesz a csapat kiemelt szponzora a 2019/2020-as szezonra, mezszponzorációs megjelenéssel. Az együttműködés összehozza a világ leggyorsabban növekvő labdarúgó csapatát, a szállodaipar pionír vezetőjével.

    A csoport ambícióját megjelenítve, mely szerint a vendégei mindennapi életét szeretnék jobbá tenni, illetve megtestesíteni a Csoport portfoliójának prémium jellegét, az Accor egy teljesen új prémium vizuális identitást indított el, beleértve egy új vállalati logót is. A két különálló márka, az Accor és az ALL ugyanazt az ikonikus A monogramot fogja használni, mely a csoport kiválóságát jelképezi, melyen a csoport régi emblémája, a vadlúd összeforr az A-betűvel. Az ambiciózus kezdeményezések célja, hogy növeljék a globális láthatóságát a Csoport márkáinak, megerősítsék a disztribúciós hálózatok hatékonyságát és a vendégeknek egy vonzó és különleges hűségprogramot tudjon ajánlani az Accor. A kezdeményezések támogatására a Csoport 225 millió eurót fektet be a hűségprogramba és a vizuális elemek átalakításába.

Forrás: Turizmus Online


SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.