Újhullámos hűségprogram az Accor-nál

Az Accor egy teljesen új irányvonalat határozott meg a hűségprogramjának, átalakítva azt egy teljesen integrált, globális platformmá. Az új program része számos szolgáltatás, hűségpont, élmény és érték, melyek fontosak a vendégek számára, függetlenül attól, hogy dolgozni, élni, vagy kikapcsolódni szeretnének.

Az új hűségprogram elismeri, megérti, ünnepeli és értékeli a vendégeket, és hozzáférést ad „mindenhez, ami Accor.” Egy különleges, 30 szállodamárkából álló portfolióhoz enged hozzáférést, továbbá számos bárhoz, étteremhez, nightclubhoz és „megfizethetetlen” élményekhez is. Az új hűségprogramot egy új appon és weblapon keresztül lehet elérni, mely lehetővé teszi a program tagjainak, hogy a tenyerükből is hozzáférjenek az Accor világához. Az új hűségprogram négy stratégiai ponton újít: Prémium tagság jár azoknak a tagoknak, akik a legaktívabbak a hűségprogramon belül. Komolyabb kedvezmények a kiterjesztett szolgáltatások miatt. Globális elérés egy új mobilalkalmazás segítségével, ami lehetőséget ad a legszélesebb körű márkákhoz való hozzáféréshez. Partnerek és élmények, a szállodaélményen túl a hűségprogram része a program tagjainak a mindennapjait is meghatározó élmények – egy komoly kutatás után három fontos élménytípusra ad választ a hűségprogram: szórakozás, étkezés és sport & gasztronómia.

Az Accor három kiemelt partnert jelentett be, melyek reflektálnak a három fő élménytípusra:

  • Az AccorHotels Arena élményhelyszínen túl az Accor kiterjeszti az együttműködést az AEG-gel. Ezzek olyan prémium helyszíneken van lehetőség több, mint 60.000 jegy értékesítésére, melyek komoly kedvezményeket jelentenek a hűségprogram tagjainak Ázsiában, Európában és Dél-Amerikában. Az AEG a világ vezető sport- és szórakoztató vállalata, több mint 100 millió látogatóval évente, innovációival inspirálva sportolókat, csapatokat, művészeket és rajongókat.
  • A Csoport új partneri szerződést írt alá az IMG-vel, ami hozzáférést jelent séf masterclass-okra és gasztronómiai élményekre a hűségprogram legjobb tagjai számára. 2020-tól kezdve a hűségprogram tagjai résztvehetnek a Taste Fesztiválokon Londonban, Párizsban, Sao Paoloban, Hong Kongban és Torontóban, illetve a növekvő igény miatt további városokban is a következő években. Az IMG globális szereplő, több mint 30 országban szervez sport, média, divat és gasztronómiai eseményeket.
  • Az Accor egy globális, többéves partneri szerződést írt alá a Paris Saint-Germain Labdarúgóklubbal. Az Accor és hűségprogramja, az ALL, „Accor Live Limitless” lesz a csapat kiemelt szponzora a 2019/2020-as szezonra, mezszponzorációs megjelenéssel. Az együttműködés összehozza a világ leggyorsabban növekvő labdarúgó csapatát, a szállodaipar pionír vezetőjével.

    A csoport ambícióját megjelenítve, mely szerint a vendégei mindennapi életét szeretnék jobbá tenni, illetve megtestesíteni a Csoport portfoliójának prémium jellegét, az Accor egy teljesen új prémium vizuális identitást indított el, beleértve egy új vállalati logót is. A két különálló márka, az Accor és az ALL ugyanazt az ikonikus A monogramot fogja használni, mely a csoport kiválóságát jelképezi, melyen a csoport régi emblémája, a vadlúd összeforr az A-betűvel. Az ambiciózus kezdeményezések célja, hogy növeljék a globális láthatóságát a Csoport márkáinak, megerősítsék a disztribúciós hálózatok hatékonyságát és a vendégeknek egy vonzó és különleges hűségprogramot tudjon ajánlani az Accor. A kezdeményezések támogatására a Csoport 225 millió eurót fektet be a hűségprogramba és a vizuális elemek átalakításába.

Forrás: Turizmus Online


Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás

Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás 

Új név, új arculat, új lehetőségek.
Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók

Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók 

A tavalyi évhez hasonlóan népszerű a húsvét a belföldi utazók körében – derült ki az egyik szállásfoglaló portál adataiból.
MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások

MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások 

Április 15-én, kedden zajlott a szakmai program Pécsett.
Pihenés és konferenciaélet újratöltve:  nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája

Pihenés és konferenciaélet újratöltve: nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája 

A ház az elmúlt években teljesen megújult: a teljes felújtásnak köszönhetően modern külsővel és elegáns belső tereivel várja ismét vendégeit.
Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc

Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc 

A Rove Al Marjan Island szálloda az Al Marjan-sziget tengerpartján nyílt meg Rász el-Haimában.
Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt

Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt  

Főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak a hazai vendégek az év első három hónapjában.
Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában

Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában 

Az Orient Express La Minerva a legújabb ötcsillagos szálloda, amely Rómában nyílt meg.
Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus

Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus 

Bár hivatalosan csak kedden nyitott újra a visegrádi Hotel Silvanus, már sok szoba volt foglalt, és a szerdai ünnepélyes megnyitó alatt is egyre érkeztek vendégek a házba.
Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában

Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában 

A tűzesetet „kis tűzként” írták le, azonban lángokat is lehetett látni az épületen belül, ami aggodalmat keltett a vendégek és a személyzet körében.
Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében

Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében 

Hetedik Art Corner kiállítás – a Leo Bistro és a Hotel Clark közösségi tereiben.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.