Újhullámos hűségprogram az Accor-nál

Az Accor egy teljesen új irányvonalat határozott meg a hűségprogramjának, átalakítva azt egy teljesen integrált, globális platformmá. Az új program része számos szolgáltatás, hűségpont, élmény és érték, melyek fontosak a vendégek számára, függetlenül attól, hogy dolgozni, élni, vagy kikapcsolódni szeretnének.

Az új hűségprogram elismeri, megérti, ünnepeli és értékeli a vendégeket, és hozzáférést ad „mindenhez, ami Accor.” Egy különleges, 30 szállodamárkából álló portfolióhoz enged hozzáférést, továbbá számos bárhoz, étteremhez, nightclubhoz és „megfizethetetlen” élményekhez is. Az új hűségprogramot egy új appon és weblapon keresztül lehet elérni, mely lehetővé teszi a program tagjainak, hogy a tenyerükből is hozzáférjenek az Accor világához. Az új hűségprogram négy stratégiai ponton újít: Prémium tagság jár azoknak a tagoknak, akik a legaktívabbak a hűségprogramon belül. Komolyabb kedvezmények a kiterjesztett szolgáltatások miatt. Globális elérés egy új mobilalkalmazás segítségével, ami lehetőséget ad a legszélesebb körű márkákhoz való hozzáféréshez. Partnerek és élmények, a szállodaélményen túl a hűségprogram része a program tagjainak a mindennapjait is meghatározó élmények – egy komoly kutatás után három fontos élménytípusra ad választ a hűségprogram: szórakozás, étkezés és sport & gasztronómia.

Az Accor három kiemelt partnert jelentett be, melyek reflektálnak a három fő élménytípusra:

  • Az AccorHotels Arena élményhelyszínen túl az Accor kiterjeszti az együttműködést az AEG-gel. Ezzek olyan prémium helyszíneken van lehetőség több, mint 60.000 jegy értékesítésére, melyek komoly kedvezményeket jelentenek a hűségprogram tagjainak Ázsiában, Európában és Dél-Amerikában. Az AEG a világ vezető sport- és szórakoztató vállalata, több mint 100 millió látogatóval évente, innovációival inspirálva sportolókat, csapatokat, művészeket és rajongókat.
  • A Csoport új partneri szerződést írt alá az IMG-vel, ami hozzáférést jelent séf masterclass-okra és gasztronómiai élményekre a hűségprogram legjobb tagjai számára. 2020-tól kezdve a hűségprogram tagjai résztvehetnek a Taste Fesztiválokon Londonban, Párizsban, Sao Paoloban, Hong Kongban és Torontóban, illetve a növekvő igény miatt további városokban is a következő években. Az IMG globális szereplő, több mint 30 országban szervez sport, média, divat és gasztronómiai eseményeket.
  • Az Accor egy globális, többéves partneri szerződést írt alá a Paris Saint-Germain Labdarúgóklubbal. Az Accor és hűségprogramja, az ALL, „Accor Live Limitless” lesz a csapat kiemelt szponzora a 2019/2020-as szezonra, mezszponzorációs megjelenéssel. Az együttműködés összehozza a világ leggyorsabban növekvő labdarúgó csapatát, a szállodaipar pionír vezetőjével.

    A csoport ambícióját megjelenítve, mely szerint a vendégei mindennapi életét szeretnék jobbá tenni, illetve megtestesíteni a Csoport portfoliójának prémium jellegét, az Accor egy teljesen új prémium vizuális identitást indított el, beleértve egy új vállalati logót is. A két különálló márka, az Accor és az ALL ugyanazt az ikonikus A monogramot fogja használni, mely a csoport kiválóságát jelképezi, melyen a csoport régi emblémája, a vadlúd összeforr az A-betűvel. Az ambiciózus kezdeményezések célja, hogy növeljék a globális láthatóságát a Csoport márkáinak, megerősítsék a disztribúciós hálózatok hatékonyságát és a vendégeknek egy vonzó és különleges hűségprogramot tudjon ajánlani az Accor. A kezdeményezések támogatására a Csoport 225 millió eurót fektet be a hűségprogramba és a vizuális elemek átalakításába.

Forrás: Turizmus Online


Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén

Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén 

Angela Saliba a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments új vezérigazgatója.
Májustól üzemeltetőváltás egy dobogókői és egy tihanyi szálláshely esetén

Májustól üzemeltetőváltás egy dobogókői és egy tihanyi szálláshely esetén 

Májustól az Accent Hotels üzemelteti a Cardoner Hotelt és a Tihany Yacht Clubot.
Pizzakészítés, olívaültetvények, sajtüzem, sonkagyár, fenntarthatóság és regionalitás

Pizzakészítés, olívaültetvények, sajtüzem, sonkagyár, fenntarthatóság és regionalitás 

Olaszországi tanulmányúton inspirálódtak a hazai kastélyszállodások.
Igazgatóváltás a Hotel Clark Budapest élén

Igazgatóváltás a Hotel Clark Budapest élén 

A Hotel Clark Budapestben a munkát idén májustól Lakézi András vezeti, aki Lukács Istvánt követi az igazgatói székben.
Különleges megoldással készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.