Újhullámos hűségprogram az Accor-nál

Az Accor egy teljesen új irányvonalat határozott meg a hűségprogramjának, átalakítva azt egy teljesen integrált, globális platformmá. Az új program része számos szolgáltatás, hűségpont, élmény és érték, melyek fontosak a vendégek számára, függetlenül attól, hogy dolgozni, élni, vagy kikapcsolódni szeretnének.

Az új hűségprogram elismeri, megérti, ünnepeli és értékeli a vendégeket, és hozzáférést ad „mindenhez, ami Accor.” Egy különleges, 30 szállodamárkából álló portfolióhoz enged hozzáférést, továbbá számos bárhoz, étteremhez, nightclubhoz és „megfizethetetlen” élményekhez is. Az új hűségprogramot egy új appon és weblapon keresztül lehet elérni, mely lehetővé teszi a program tagjainak, hogy a tenyerükből is hozzáférjenek az Accor világához. Az új hűségprogram négy stratégiai ponton újít: Prémium tagság jár azoknak a tagoknak, akik a legaktívabbak a hűségprogramon belül. Komolyabb kedvezmények a kiterjesztett szolgáltatások miatt. Globális elérés egy új mobilalkalmazás segítségével, ami lehetőséget ad a legszélesebb körű márkákhoz való hozzáféréshez. Partnerek és élmények, a szállodaélményen túl a hűségprogram része a program tagjainak a mindennapjait is meghatározó élmények – egy komoly kutatás után három fontos élménytípusra ad választ a hűségprogram: szórakozás, étkezés és sport & gasztronómia.

Az Accor három kiemelt partnert jelentett be, melyek reflektálnak a három fő élménytípusra:

  • Az AccorHotels Arena élményhelyszínen túl az Accor kiterjeszti az együttműködést az AEG-gel. Ezzek olyan prémium helyszíneken van lehetőség több, mint 60.000 jegy értékesítésére, melyek komoly kedvezményeket jelentenek a hűségprogram tagjainak Ázsiában, Európában és Dél-Amerikában. Az AEG a világ vezető sport- és szórakoztató vállalata, több mint 100 millió látogatóval évente, innovációival inspirálva sportolókat, csapatokat, művészeket és rajongókat.
  • A Csoport új partneri szerződést írt alá az IMG-vel, ami hozzáférést jelent séf masterclass-okra és gasztronómiai élményekre a hűségprogram legjobb tagjai számára. 2020-tól kezdve a hűségprogram tagjai résztvehetnek a Taste Fesztiválokon Londonban, Párizsban, Sao Paoloban, Hong Kongban és Torontóban, illetve a növekvő igény miatt további városokban is a következő években. Az IMG globális szereplő, több mint 30 országban szervez sport, média, divat és gasztronómiai eseményeket.
  • Az Accor egy globális, többéves partneri szerződést írt alá a Paris Saint-Germain Labdarúgóklubbal. Az Accor és hűségprogramja, az ALL, „Accor Live Limitless” lesz a csapat kiemelt szponzora a 2019/2020-as szezonra, mezszponzorációs megjelenéssel. Az együttműködés összehozza a világ leggyorsabban növekvő labdarúgó csapatát, a szállodaipar pionír vezetőjével.

    A csoport ambícióját megjelenítve, mely szerint a vendégei mindennapi életét szeretnék jobbá tenni, illetve megtestesíteni a Csoport portfoliójának prémium jellegét, az Accor egy teljesen új prémium vizuális identitást indított el, beleértve egy új vállalati logót is. A két különálló márka, az Accor és az ALL ugyanazt az ikonikus A monogramot fogja használni, mely a csoport kiválóságát jelképezi, melyen a csoport régi emblémája, a vadlúd összeforr az A-betűvel. Az ambiciózus kezdeményezések célja, hogy növeljék a globális láthatóságát a Csoport márkáinak, megerősítsék a disztribúciós hálózatok hatékonyságát és a vendégeknek egy vonzó és különleges hűségprogramot tudjon ajánlani az Accor. A kezdeményezések támogatására a Csoport 225 millió eurót fektet be a hűségprogramba és a vizuális elemek átalakításába.

Forrás: Turizmus Online


Új technológiák és algoritmusok a szállodaszektor számára

Új technológiák és algoritmusok a szállodaszektor számára 

A szállodaiparban egyre nagyobb figyelmet kapnak az új technológiák és intelligens algoritmusok, amelyek célja az incidensek megelőzése és hatékony felderítése.
Újabb TRIBE-egységek a láthatáron

Újabb TRIBE-egységek a láthatáron 

Az utazók az elkövetkező években több mint negyven TRIBE-szálloda megnyitására számíthatnak, Európában olyan helyszíneken, mint Párizs, Krakkó, a Budapest Airport és Mainz.
Versenyfutás az elégedett vendégekért: lépéselőnybe kerülhetnek az AI-felhasználók

Versenyfutás az elégedett vendégekért: lépéselőnybe kerülhetnek az AI-felhasználók 

Ebben a cikkben megvizsgáljuk, milyen kihívásokkal szembesül a vendéglátás, és hogyan segíthet az AI ezek leküzdésében.
MSZÉSZ Trendriport: több szálloda, tíz százalékkal magasabb vendégéjszaka számok

MSZÉSZ Trendriport: több szálloda, tíz százalékkal magasabb vendégéjszaka számok 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette októberi trendriportját a KSH adatai alapján.
Friss arculat és izgalmas menük az egyik belvárosi szállodai bárban

Friss arculat és izgalmas menük az egyik belvárosi szállodai bárban 

Az élet körforgása a bárpult mögött.
MSZÉSZ-kutatás: milyen rendszerekkel dolgoznak a szállodák?

MSZÉSZ-kutatás: milyen rendszerekkel dolgoznak a szállodák? 

Közelednek az ünnepek, sokan terveznek erre az időszakra kisebb-nagyobb utazásokat. de érdemes körültekintőnek lenni az előkészületeknél...
Díjazták a WING szállodáját a nívós ingatlanfejlesztési versenyen

Díjazták a WING szállodáját a nívós ingatlanfejlesztési versenyen 

Különdíjat nyert a dual-branded ibis&TRIBE Budapest Stadium hotel.
Budapestre is berobogott a Pullman francia életérzést rejtő hálókocsija

Budapestre is berobogott a Pullman francia életérzést rejtő hálókocsija 

November 21-én egy varázslatos érzékszervi utazással zajlott a Pullman Happenings rendezvénysorozat első magyarországi eseménye, amelynek művészi koncepcióját Demeter Richárd álmodta meg.
Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely

Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely 

Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén

Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén 

Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.