A Duna-parti ötcsillagos hotel, amely 5 évig viselte a Ramada Plaza Budapest nevet, a tulajdonosi kör stratégiai döntése alapján ismét a régi, közkedvelt nevén üzemelt tovább. A névváltás sem üzemeltető váltással, sem egyéb, működésbeli átalakulással nem jár együtt, tudtuk meg Nemes Gábor szálloda igazgatótól.
Október 17-től megváltozik a hotel weboldal címe, e-mail címei, a GDS-ek, illetve valamennyi szóróanyag és egyéb megjelenés is, tehát teljes brand váltásról beszélhetünk. Augusztus végén teljes egészében megújult a szálloda honlapja, október 17. óta pedig már az új design-nak megfelelően működik az oldal, a www.aquincumhotel.com címen. Az összes e-mail cím pedig @aquincumhotel.com végződésű lett.
A tulajdonosok sokat várnak az Aquincum névtől, a szálloda eredeti neve jóval erősebb imázst hordoz magában. A partnerek visszajelzései is ezt támasztják alá, mindenki nagy örömmel fogadta a váltást. A hotel rebranding folyamatának kommunikálását több lépésben tervezi a szálloda november folyamán: sajtó reggeli, GM’s üzleti vacsora és partnerparti szerepel a tervek között.
A szállodában a fejlesztések is folytatódnak: mind a 310 szobában lecserélik a televíziókat és az ehhez kapcsolódó teljes rendszert, megújul a Bálterem és a Consilium Boardroom is.