Itt először elhangzott, hogy a német alapítású iroda, amely Tenerifén 76 hotelben kínál minőségi szálláshelyeket – és amely Németországban piacvezetőnek számít, hiszen csak Spanyolországban/Andorrában tavaly 5 millió ügyféllel dolgoztak -, mostantól egy sokcsatornás új applikációt is kínál utasainak. Az okostelefonra letölthető applikáció segítségével 24 órán át, éjjel-nappal kereshetik ezentúl az iroda call centerét bármely, az adott utazásukkal kapcsolatos kérdéssel, problémával, kéréssel vendégeik. Ezzel a német, spanyol valamint portugál nyelven „beszélő” platformmal mostantól akár az utazás előtt, alatt vagy után is „bombázható” kérdésekkel az iroda, és így talán egy idő után – amikor az utasok már megszokják ezt az új segítséget – kevesebbszer keresik majd azt az irodát, ahol az utazást befoglalták, kifizették. Mint a tájékoztató alkalmával Andreas Hamorszky, a cég Magyarországért felelős vezetője elmondta, e szolgáltatás remélhetőleg előbb-utóbb magyar nyelven is elérhető lesz, hiszen honfitársaink is részt vettek abban a nemzetközi szintű felmérésben, amelynek során megállapították: a TUI vendégkörének 5 százaléka ma már okostelefont használ, amelytől persze nem válik meg szabadsága, utazása során sem.
24 órás készenlét a TUI-nál
Legújabb – egyelőre csak német, spanyol és portugál nyelven elérhető – szolgáltatásukról számoltak be a TUI szakemberei a hazai utazási irodák azon képviselőinek, akik a német iroda valamint a Spanyol Idegenforgalmi Hivatal meghívására vettek részt a minap egy tenerifei tanulmányúton.

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours
Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában
Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.

Privát lakosztályok a felhők felett
Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.