Itt először elhangzott, hogy a német alapítású iroda, amely Tenerifén 76 hotelben kínál minőségi szálláshelyeket – és amely Németországban piacvezetőnek számít, hiszen csak Spanyolországban/Andorrában tavaly 5 millió ügyféllel dolgoztak -, mostantól egy sokcsatornás új applikációt is kínál utasainak. Az okostelefonra letölthető applikáció segítségével 24 órán át, éjjel-nappal kereshetik ezentúl az iroda call centerét bármely, az adott utazásukkal kapcsolatos kérdéssel, problémával, kéréssel vendégeik. Ezzel a német, spanyol valamint portugál nyelven „beszélő” platformmal mostantól akár az utazás előtt, alatt vagy után is „bombázható” kérdésekkel az iroda, és így talán egy idő után – amikor az utasok már megszokják ezt az új segítséget – kevesebbszer keresik majd azt az irodát, ahol az utazást befoglalták, kifizették. Mint a tájékoztató alkalmával Andreas Hamorszky, a cég Magyarországért felelős vezetője elmondta, e szolgáltatás remélhetőleg előbb-utóbb magyar nyelven is elérhető lesz, hiszen honfitársaink is részt vettek abban a nemzetközi szintű felmérésben, amelynek során megállapították: a TUI vendégkörének 5 százaléka ma már okostelefont használ, amelytől persze nem válik meg szabadsága, utazása során sem.
24 órás készenlét a TUI-nál
Legújabb – egyelőre csak német, spanyol és portugál nyelven elérhető – szolgáltatásukról számoltak be a TUI szakemberei a hazai utazási irodák azon képviselőinek, akik a német iroda valamint a Spanyol Idegenforgalmi Hivatal meghívására vettek részt a minap egy tenerifei tanulmányúton.

Friss jelentés az Emirates és a flydubai partnerségi együttműködéséről
Az Emirates és a flydubai szolgáltatásai iránti erőteljes kereslet 36 százalékos utasszám-növekedést eredményezett egy év alatt.

Környezetszennyező privátrepkedések Ausztriában
Megdöbbentő adatokat közölt az osztrák Wiener Zeitung friss beszámolója.

Átadták a HungaroControl új távoli toronyirányítási rendszerét
A fejlesztéssel a cég az első olyan léginavigációs szolgáltató a világon, amely helyhez kötöttség nélkül tudja irányítani egy-egy repülőtér terminálforgalmát.

Környezetbarát hangárt alakítanak ki az amszterdami reptéren
A KLM a környezeti hatások csökkentése érdekében új módszereket vet be egyik hangárjának felújítása során.

Ismét a magyar utakat járják a Google furcsa autói
Újra megjelennek Magyarországon a Google járgányai.

A Lufthansa megszünteti a fedélzeti árusítást hosszú távú járatain
A Lufthansa gazdasági okokból leállítja a fedélzeti értékesítést hosszú távú járatain.

Emirates és Visit Hungary megállapodás
Az Emirates légitársaság együttműködési megállapodást írt alá a Visit Hungaryvel a Magyarországra irányuló beutazó turizmus fellendítése érdekében.

A Wizz Air törölte a Lisszabonból Budapestre tartó járatát
A légitársaság már közvetlenül tájékoztatta azon érintett utasait, akik a weboldalon, illetve applikáción keresztül intézték foglalásukat.

Járattörlések a belgiumi repülőtéren
A közlekedési vállalatok szakszervezeteinek sztrájkja miatt közlekedési fennakadások és járattörlések várhatók április 29-én.

Az ír fapados fellép a reptéri ivászatok ellen
A Ryanair már januárban azt javasolta, hogy az EU vezessen be alkoholkorlátozást a repülőtereken – közölte a CNN.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.