Az eset még múlt pénteken történt, a Dail Mail beszámolója szerint a London-Gatwickről Lisszabonba tartó, menetrend szerinti járat felszállt a brit főváros második legnagyobb forgalmú repülőteréről, de nem érte el a portugál fővárost.
Az easyJet szóvivője megerősítve az értesüléseket arról számolt be, hogy pályazár miatt meg kellett szakítani a járat útját és a Lisszabontól 300 kilométerre északra fekvő Portóban kellett leszállniuk. Az utasok öt órán keresztül várakoztak Portóban, amikor közölték velük, hogy a gép nélkülük szállt fel és busszal kell Lisszabonba menniük.
Amíg az utasok várakoztak, elérhetővé vált egy slot, ezt kihasználva a légitársaság a gépet Lisszabonba repülte, de üresen, hogy a Lisszabon-London járatot időben tudják teljesíteni.
A légitársaság ételt és italt biztosított, majd buszra szállította őket. Az utasok végül 9 órával a menetrend szerinti érkezés után értek a portugál fővárosba. Az easyJet szerint rajtuk kívül álló okok vezettek a történtekhez, de utasaik elnézését kérték.