A célállomásokra: Franciaországban: Bâle Mulhouse, Biarritz és Brest, Európában: Athén, Koppenhága, Düsseldorf, Eindhoven, Milánó Malpensa, Moszkva és Prága, a Mediterrán térségben: Bejrút és Isztambul, Marokkóban: Casablanca lesznek.
Az Air France növeli kapacitását a meglévő belföldi járatokon is, és esetenként több mint 80%-kal több férőhelyet kínál. Ugyanezen stratégia alkalmazása folytatódik majd 2012 tavaszától Toulouse, Nizza és Bordeaux esetén is.
Az Air France hosszú távú célja a férőhely-kapacitás több mint 30%-os növelése a Marseilles-ből, Toulouse-ból, Nizzából és Bordeaux-ból induló 54 új közvetlen járat bevezetésével európai és mediterrán nagyvárosok irányába, valamint a kapacitása növelésével a belföldi járatokon.
Az új stratégiának köszönhetően a légitársaság 15 százalékkal csökkenti működési költségeit azzal, hogy egyetlen repülőgép-típust alkalmaz (142 és 178 férőhely közötti Airbus A320-as repülőgép), az üzemanyag-fogyasztást optimalizálja és a karbantartási költségeket racionalizálja. A repülőgép napi kihasználtságát optimalizálják a reggel korábban induló és este később visszatérő járatokkal és csökkentik a fordulóidőket öt perccel állomásonként, a régiókban elhelyezkedő fedélzeti és utastéri személyzet, emberi és anyagi erőforrások jobb kihasználtsága a földön az egész nap folyamán.
A kapacitásbővítéssel először Marseilles-ben, majd Toulouse-ban, Bordeaux-ban és Nizzában is, az Air France a termelékenység növekedését éri el az üzemeltetési költségek csökkentése mellett.