Elmondásuk szerint a szív szimbolizál mindent, amit a Thomas Cook Csoport zászlajára tűzött: bizalom, törődés és kiemelt vevőfókusz. A cégcsoport vállalatainak szorosabb együttműködése által olyan közös fejlesztések valósulnak meg az elkövetkezendő években, melyek a magyar Neckermann utasok számára is számos előnyt hoznak majd. A „Sunny Heart” cégére alatt találkozhatunk majd újszerű applikációkkal és szolgáltatásokkal. Hamarosan az utazási irodákban, a honlapon és természetesen az úti célokon is megújulnak a biztonságot és kényelmes időtöltést garantáló szolgáltatásaik.
Az új arculatot minden ország a 2016-os nyári kínálatának bevezetésével együtt jelenteti meg 2015 október és december között, így az ügyfelek októbertől láthatják majd az új logót útjaink során. Ugyan számos nyaralási ajánlat már most is foglalható, a magyar Neckermann 2015 december elején tartja a 2016-os nyár hivatalos szezonnyitóját.
Remo Masala, a Thomas Cook csoport marketing igazgatója szerint, a „Sunny Heart” logo bevezetése egy kiemelten fontos lépés abban a folyamatban, mely fejleszti és egységesíti csoportunk által nyújtott szolgáltatásokat a minél magasabb ügyfél elégedettség érdekében.