A szakemberek jelenleg is folyamatosan dolgoznak a hiba elhárításán, mindent megtesznek annak érdekében, hogy minél előbb újra az utasok rendelkezésére álljon a teljes e-ticket rendszer.
Azok az utasok, akik már az interneten keresztül megváltották a belföldi menetjegyüket, de még nem nyomtatták ki a jegykiadó automatából, a menetjegy nélkül is felszállhatnak a vonatra. Ehhez és a pótdíjazás elkerüléséhez mindenképp az utas együttműködésére van szükség a vonat fedélzetén: a menetjegy megvásárlásának igazolásaképpen feltétlenül szükséges, hogy megadják a jegyvizsgálónak az e-mail címüket és a vásárlás időpontját, aki ez alapján egy ún. utasleadási lapot tölt ki. Ezt a dokumentumot az utasnak el kell juttatni a MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálatára e-mailben ([email protected]), faxon (06 1 511 2093), levélben (MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálat, 1426 Budapest, Pf.: 56.) vagy személyesen.
A társvasutak érintettsége folytán az ebben az időszakban interneten vásárolt nemzetközi jeggyel utazni szándékozók – ha még nem vették át a menetjegyüket – csak új menetjegy váltásával kezdhetik meg nemzetközi utazásukat, amit bármely nemzetközi pénztárban megválthatnak. Természetesen a regisztrált e-mail cím, a vásárlás időpontja megjelölésével, és az eredeti jegy benyújtásával az Ügyfélszolgálaton keresztül igényelhető az újonnan, pénztárnál váltott nemzetközi menetjegy kezelési költség levonása nélküli visszatérítése is. A MÁV-START szeretné a sajnálatos körülmények okán a lehető legkevesebb kényelmetlenséget és fáradságot okozni, ezért kérjük, hogy az át nem vett jegyeket utólagosan már ne vegyék ki a kioszkokból. Az Ügyfélszolgálat elérhetőségei, amelyeken keresztül kedves utasaink a visszatérítést kérhetik, a MÁV-START Zrt. honlapján megtalálhatók.
Az okozott kényelmetlenségekért az utasok elnézését kéri a vasúttársaság!