Ez véleménye szerint körülbelül hat hónapot fog igénybe venni. Addig az Austrian teljes mértékben önállóan működik, és az elképzelések szerint az esetleg jóváhagyott felvásárlás után is megtartja részleges önállóságát. A Bécsi Nemzetközi Repülőtér – földrajzi helyzetéből is adódó – szignifikáns szerepe a jövőben is megmarad. Rieb szerint egyébként nehéz idők járnak a légitársaságokra, emlékeztetett a magyarországi BSP-forgalom drámai csökkenésére (lásd előző hírünket), valamint a sajnálatos mumbai, bangkoki, görögországi eseményekre. Rieb szerint drasztikusan csökken az utazási kedv, különösen az üzleti utazók körében, ezért túlkapacitásokra, erősebb versenyre és végül árcsökkenésre számíthatnak az utazók. Arra is emlékeztetett, hogy veszélyes a lefelé tartó spirál, hiszen a forgalomból kivont gépek nem hoznak bevételt, pedig a jelenlegi helyzetben a légitársaságoknak minden fillérre szükségük lenne. Az Austrian is leállította chicagói és mumbai járatát (ez utóbbit a 2009 márciusától), más vonalakon kisebb gépekkel közlekedik, ahol pedig napi több járatuk is repül, ott a töltés függvényében csökkentik a gyakoriságot.
Austrian: business as usual
Amint arról december 8-i hírlevelünkben már beszámoltunk, megvásárolja az Austrian Airlinest a Lufthansa. Az üggyel kapcsolatban megkérdeztük Robert Riebet, az Austrian Airlines magyarországi igazgatóját, aki arra hívta fel a figyelmet, hogy a felvásárlás akkor jöhet létre, ha azt a brüsszeli Versenyhivatal is jóváhagyja, és a kisrészvényesek is elfogadják a német légi óriás által ajánlott feltételeket.

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours
Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában
Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.

Privát lakosztályok a felhők felett
Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.