Az új szolgáltatás egyezik a légitársaság szándékaival, mely szerint járatait vonzóbbá szeretné tenni az üzleti utazók számára, átcsábítva őket a hagyományos légitársaságoktól. Paul Simmons a cég vezérigazgatója nem kívánta kommentálni az értesülést, de elismerte: a légitársaság valóban növelni kívánja járatain az üzleti utazók arányát.
Az EasyJet-nél minden ötödik utas repül üzleti céllal. Simmons elmondta: az üzleti utazók arányát szeretnék 25%-ra növelni. Elsősorban a nagyvárosi viszonylatokon – Berlin, Madrid vagy a brit belföldi járatok - szeretné a cég növelni ezen utasok részesedését.
Az EasyJet, mely a Andrew McConnell szóvivő elmondásának megfelelően mára igen komoly piaci szereplővé nőtte ki magát az üzleti utazások piacán, erős vetélytársra akad a Flybe-ben. Utóbbi nemrég jelentette be 500 ezer font értékű reklámkampányát, melynek révén növelné az üzleti utasok részesedését.