Európa legnagyobb idegenforgalmi csoportja arra számít, hogy jövőre javulnak a körülmények. Bíztatónak tűnnek a jövő nyárra vonatkozó foglalások, és jól indult az idei téli szezon is.
A társaság az elmúlt két évben igyekezett kínálatát a megcsappant kereslethez igazítani, hogy ne kelljen jelentős kedvezményeket adnia. Ennek következtében az átlagos értékesítési ár 7 százalékkal emelkedett, ami lehetővé tette a profitráta és a nyereség növekedését a recesszió évében is, miközben sok kisebb utazási iroda a túlélésért küzd.
A 25 országban 30 millió ügyféllel rendelkező vállalat üzemi eredménye 11 százalékkal 443 millió fontsterlingre emelkedett az egy évvel korábbi 398 millióról. Az adó előtti eredmény 15 százalékkal 366 millió fontra nőtt 319 millióról. Adó után még vesztesége keletkezett a cégnek, 25 millió font, de ez lényegesen kevesebb, mint a tavalyi 271 milliós hiány. A bevétel gyakorlatilag változatlan maradt, 13,86 milliárd font lett. (MTI)