Ez azt jelenti, hogy minden egyes chartergépen kilenccel több ülőhelyet lehet értékesíteni, vagyis az egy ülésre eső költségek aránya csökken. Farkas Attila arról is tájékoztatott, hogy mivel a gépenkénti 9 üléses kapacitásbővülést nem voltak kötelesek elfogadni a bérlő utazásszervezők, ezért cégük menetrendszerinti leányvállalata, a SmartWings rendszerébe bekerültek ezek a kapacitások. Ezért jelenhetett meg a minap az a hír, miszerint a Smartwings hét új járatot indít a nyári szezonban Magyarországról. Valójában tehát szó sincs vadonatúj járatokról, csupán a kapacitásbővülés révén létrejött új helyeket egy másik értékesítési csatornán keresztül is megpróbálja eladni a légitársaság. Ettől függetlenül a Travel Service a jövőben is elsősorban arra törekszik, hogy segítse a magyar utazási irodák munkáját.
Farkas Attila azt is kiemelte, hogy a fedélzeti catering színvonalát tovább emelik az áprilisban üzembe álló Boeingeken.