Az új csomagolást a hollandiai Breda-iAvans/StJoostSchools of Art & Design hallgatói tervezték.
A KLM az év elején hirdette meg a „Művészi Finomság” versenyt, amelyben a hallgatókat arra kérték, hogy olyan designt alkossanak, ami egyszerre tükrözi a kulináris élvezetet, a meglepetést, a spiritualitást, az energiát, továbbá hűen tükrözi a KLM által megtestesített holland jelleget.
A légitársaság Facebook rajongóival közösen értékelte a bejövő pályázatokat. A verseny első három helyezettje hamarosan beszállhat a KLM fedélzetére, ahol saját alkotásaival találkozhat.
A KLM fedélzeti termékei a „Finomság” nevet viselik. Ezt a nevet nyomtatják rá az összes KLM-es fedélzeti termékre, úgymint, az ellátmányok, szendvicsek, harapnivalók csomagolására, csakúgy, mint a forró törülközőkre. A „Művészi Finomság” csomagolóanyagokat a KLM és a KLM Cityhopper 100 és 170 perc közötti idő alatt repülő európai járatok fedélzetén alkalmazzák, a 100 percnél rövidebb járatok fedélzetén pedig reggel 9-ig lehet találkozni velük.