Online kampányt indít a Lufthansa. A Lufthansa Memory Network lényege, hogy a légitársaság új online platformján az utazók megoszthatják élményeiket, ezáltal pedig az a célja a légitársaságnak, hogy utazásra ösztönözzön másokat is.
"A platform a neurális hálózatok mintájára szerveződő, online fényképalbumként működik. A felhasználók összegyűjtött emlékeit többek között úti cél, aktivitás, dátum és más releváns kulcsszavak szerint rendszerezi. A felhasználók Facebook, Twitter vagy e-mail fiókjukon keresztül jelentkezhetnek be a platformra, és a helyszínt, évet, alkalmat és az emlék más jellemzőit megadó címkékkel ellátva tölthetik fel kedvenc utazásukról szóló fényképüket. A hálózaton belül aztán más utazók emlékeit is elérhetik kulcsszavas kereséssel vagy a képek év, földrész vagy ország szerinti szűrésével, sőt hozzá is szólhatnak mások fényképeihez. A felhasználók értesítést kapnak, ha valaki más is az övékhez hasonló emléket tölt fel" - olvasható a hivatalos leírásban. A kampányhoz egyébként nyereményjáték is kapcsolódik.
Forrás: Kreatív Online