Drágult a tömegközlekedés Bécsben

Július 1-jétől többet kell fizetni a busz-, metró- és villamosjegyért Bécsben. A vonaljegy ezentúl 2 euró 20 centbe kerül, és változott a turisták által kedvelt napi-, 48 órás és 72 órás jegy ára is. A régi jegyek még az év végéig felhasználhatók.

A szolgáltatási színvonal fenntartása és a folyamatos infrastrukturális fejlesztések biztosítása érdekében 2014. július 1-jével megemelte viteldíjait a bécsi közlekedési vállalat, a Wiener Linien. A vonaljegyért az eddigi 2 euró 10 cent helyett ezentúl 2 euró 20 centet kell fizetni, a hetijegyért 15 euró 80 cent helyett 16 euró 20 centet, a havibérletért pedig 47 euró helyett 48 euró 20 centet. Változott a turisták által is kedvelt napi-, 48 órás és 72 órás jegy ára is.

A Netzkarte 24-Stunden-Wien mostantól 7 euró 60 centbe, a kétnapos változata 13 euró 30 centbe, a három napig érvényes Netzkarte 72-Stunden-Wien pedig 16 euró 50 centbe kerül.

Nem kell többet fizetniük az utazásért ugyanakkor a diákoknak, az egyetemi- és főiskolai hallgatóknak valamint a nyugdíjasoknak sem. Szintén változatlan maradt az éves bérlet ára, vagyis birtokosai továbbra is napi 1 euróért használhatják a bécsi tömegközlekedést. A Wiener Linien közleménye szerint ez azt jelenti, hogy az utasaik több mint fele számára minden változatlan maradt.

A 2014. július 1-je előtt vásárolt jegyek még az év végéig felhasználhatók, utána pedig – a különbözet kiegyenlítésével – újakra cserélhetők. Nem változott a bliccelésért járó büntetés sem: akit rajtakapnak, annak 103 eurót kell fizetnie.

Forrás: Bécs városa


Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál

Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál 

Tovább bővül a flotta és az útvonalhálózat.
Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé

Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé 

A hagyományos autók már nem kelendőek.
Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések

Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések 

...és a nagyszabású építkezések folytatódnak tovább.
Luxusdivatmárka a fedélzeten

Luxusdivatmárka a fedélzeten 

A készletet a China Airlines környezeti fenntarthatósági filozófiája jellemzi.
Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában

Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában 

Az idei nyári szezonban az airBaltic hat új célállomásra indít járatot Rigából, ezzel már több mint 70 útvonalat kínálnak a lett fővárosból.
Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje?

Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje? 

Ha igen, akkor május 11-én, szombaton módja lesz rá, hogy alaposan megtekintse.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson

Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson 

A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval?

Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval? 

A partnerség alapja a két globális óriás kiválóság és győzelem iránti közös szenvedélyét.
így újítja fel utaskabinjait az Emirates

így újítja fel utaskabinjait az Emirates 

A flotta felújítását teljes egészében a légitársaság saját központjában végzik, ahol a hét minden napján, 0-24 órában több mint 250 fős szakembergárda dolgozik.
Milánó búcsút mond a papíralapú jegyeknek

Milánó búcsút mond a papíralapú jegyeknek 

Az elektronikus kártya ugyanannyiba kerül majd, mint a korábbi jegy.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.