A japán Kansai Nemzetközi Repülőtér azt állítja, hogy a poggyászkezelők soha nem veszítenek el egyetlen csomagot sem.
Az Airline Ratings hírportálon közzétett cikkben Tsuyoshi Habuta, Kansai rakodóvállalatának felügyelője úgy nyilatkozott:
„Csak követjük a munkafolyamatokat és a szabályokat, és azt tesszük, amit tennünk kell.”
Hozzátette, a csomagok a repülőgép érkezésétől 15 percen belül a terminálépületben lévő futószalagra kerülnek, hogy minimalizálja az ügyfelek stresszét."
„A Kansai repülőtéren mindenki büszke erre” – mondta az AFP-nek Benoit Rulleau, a repülőtér társvezérigazgatója.
A Kansai repülőtér a közelmúltban visszatért a járvány előtti szintre, és újra évi 25 millió nemzetközi utast fogad.
A 2025-ös Osaka Expo előtt felújításon esett át egy új biztonsági ellenőrzés, amely még gördülékenyebb élményt tesz lehetővé. Rulleau szerint a repülőtér képes lesz évi 40 millió utas befogadására is – és valószínűleg senkinek a csomagját nem fogják elveszíteni.