A felmérésből – amelynek kérdéseire 1.500 internetező válaszolt – kiderült, hogy az utazással kapcsolatos információkat ma már döntő részt a világhálón szedik össze az érdeklődők: a válaszolók 87,8 százaléka használja az internetet utazása megtervezéséhez. A web kétszer olyan fontos mint az utána következő legfontosabb két hírforrás együttesen: utazási irodák katalógusait 47,9, barátok és ismerősök jótanácsait 42,8 százalék használja fel a tervezgetés során. Ugyancsak érdekes, hogy a férfiak jobban bíznak az online módszerekben: a megkérdezett férfiak 90,4, míg a nőknek csak 86,1 százaléka nevezte meg a világhálót információs forrásként. De egyre fontosabb az internet az utazási szolgáltatások megvásárlása szempontjából is. Gyakorlatilag minden második válaszadó használta már számítógépét arra, hogy repülőjegyet, szállást vagy más szolgáltatást foglaljon le. A felmérés adatai szerint hotelszobát vagy más típusú szállást már a válaszadók 50 százaléka foglalt a világhálón. 45 százalékuk vett már ilyen módon repülőjegyet és 41 százalékuk fizetett ilyen módszerrel kulturális szolgáltatásokért, például koncertjegyért.
A British Airways fontosnak tartja az anyanyelven történő repülőjegy-foglalási lehetőségek kialakítását. A válaszadók 31,07 százaléka szívesebben intézi magyar nyelven foglalásait. Minden ötödik megkérdezett (17,6 százalék) használta már az internetes bejelentkezést (online check in), illetve internetről nyomtatta ki beszállókártyáját. Hasonlóan népszerű az ülőhely kiválasztása a fedélzeten (11,7 százalék). Júliusban Budapestről induló utasok 19,5 százaléka jelentkezett járatára a ba.com oldalon, és 11,5 százaláka nyomtatta ki innen beszállókártyáját.