A társaság 2010 júliusában 6,9 millió utast szállított. Jelentősen emelkedett az egy utaskilométerre jutó bevétel mind a turista, mind pedig a magasabb kategóriájú osztályokon.
Középtávú járatokon 79,1%-os volt a foglaltság, mely a két légitársaság egyesülése óta a legmagasabb.
A cég amerikai forgalmában az egy utaskilométerre jutó bevétel 1,4%-kal esett, míg a kapacitás 1,5%-ot emelkedett. De nőtt a foglaltság is 0,1 százalékkal 90,1%-ra.
Az ázsiai forgalomban a bevételek 5,1%-os bővülést mutatnak 2,4%-os kapacitásbővülés mellett. A kihasználtság itt szintén 90,1% volt, mely 2,3 százalékpontos javulás 2009 júliusához képest.
Afrika és a Közel-Kelet forgalmának egy utaskilométerre jutó bevétele 3,4%-ot bővült, a térségbe irányuló kapacitás 3,1%-ot nőtt, míg a járatok töltöttsége 0,3 százalékpontos növekedés mellett elérte a 85,3%-ot.
A Karibi térség és az Indiai-óceán mutatta a legdinamikusabb, 5,4%-os kapacitásbővülést. Az utasforgalomból származó bevétel 4,6 százalékkal haladta meg az előző évi azonos időszakét. A foglaltság a járatokon 81,8 százalékos volt, ez 0,6 százalékpontos csökkenés 2009 júliusához képest.
Európában ugyan kedvező volt a járatok töltöttségének aránya, de bevételek 4,4%-ot estek, míg a kapacitás 1,4%-kal volt kevesebb 2009 azonos időszakához képest. A kihasználtság 2,4 százalékpontos emelkedés mellett 79,1% volt.