Etihad és airberlin - még közelebb egymáshoz

Szorosabbra fonja együttműködését az Etihad Airways és az airberlin, van már egy közös dizájnt viselő repülőgépük is. 

A két légitársaság január elején megtartott közös sajtótájékoztatóján számos más érdekességre is fény derült. 

Elhangzott például, hogy közel 900 000 utast regisztráltak a partnerség két évvel ezelőtti indulása óta, és az együttműködés  mindkét légitársaságnál költségcsökkenést eredményezett.

Az airberlin és az Etihad Airways január 13-án egy különleges Airbus A320-at mutatott be a nagyközönségnek. Ez a repülőgép jelképezi a két légitársaság közötti szoros együttműködést, és ezzel indul el az új "Moving Forward" médiakampány is.

Az esemény keretében Wolfgang Prock-Schauer, Chief Executive Officer (airberlin) és James Hogan, President és Chief Executive Officer (Etihad Airways) valamint Vice-Chairman, Board of Directors (Air Berlin PLC) Berlinben tájékoztatták a nagyközönséget arról, hogy az utasok a jövőben hogyan élvezhetik még inkább az ebből a partnerségből származó különleges előnyöket.

Wolfgang Prock-Schauer így nyilatkozott: "Az Etihad Airways légitársasággal kialakított átfogó partnerség számos előnyt hozott az airberlinnek, többek között a 200 millió eurós közös codeshare-forgalomban való részesedésünket, amely irányváltási programunk szerves része. Napjainkban a légi közlekedési ágazatban elengedhetetlenek a partnerségek. A mi partneri viszonyunk jelentős előnyökkel jár mind az Etihad Airways, mind az airberlin, mind pedig utasaink számára. Az együttműködéssel nem csak több úti célt és szolgáltatást kínálunk, de a teljes értéklánc mentén élhetünk a közös szinergiahatásokkal is. Ennek köszönhetően az utasok számos előnnyel járó, egyre vonzóbb kínálattal szembesülhetnek, miközben folyamatosan nő a termelékenység és csökkennek a költségek. Az airberlin és az Etihad Airways utasainak visszajelzései ösztönöznek minket arra, hogy folytassuk ezt a kezdeményezést."

A közös hálózat és a codeshare útvonalak kialakítása után a két légitársaság most fokozza közös értékesítési tevékenységét. A tevékenység részeként többek között továbbra is indítanak közös akciókat, amelyekkel a világszerte megtalálható 17 közös értékesítési iroda és a nemzetközi piacokon jelenlévő több mint 50 képviselet munkáját támogatják.

Az airberlin turisztikai szakértelme az airberlin muködésének lényeges alapja, egyben meghatározó eleme a közös járathálózatra kiterjedő értékesítési tevékenységnek is. A partnerség elmélyítésének célja, hogy tovább növekedjen az utasok száma, akik az airberlin és az Etihad Airways hálózatában jelenleg 84 országban összesen 228 úti célhoz utazhatnak el.

James Hogan elmondta: "Partnerségünk két évvel ezelőtti indulása óta jelentősen mélyültek az Etihad Airways és az airberlin közötti üzleti kapcsolatok, ezzel nőtt a hálózatainkban az utasok számára elérhető úti célok és utazási lehetőségek száma, ez pedig lehetővé tette, hogy közel 900 000 utast szállítsunk közös hálózatunkban. Ez alatt az ido alatt az airberlin új üzleti stratégiája jelentős fejlődésen ment keresztül, és az Etihad Airways továbbra is teljes egészében támogatja a légitársaságot és annak vezetőségét. Bízunk abban, hogy az airberlin jó úton jár afelé, hogy ismét jelentős bevételt érjen el, és hogy sikertörténetének következő fejezetébe lépjen."

2014 januárjában elindul a közös "Moving Forward" médiakampány, amely márciusig tart majd, és németországi reklámokban és marketing-megjelenésekben bemutatja a két légitársaság új partnerségi logóját. James Hogan a következőket fűzte még hozzá:

"Fennállásának 35 éve alatt az airberlin az üzleti céllal utazók és a turisták egyik vezető európai légitársaságává nőtte ki magát, és évente több mint 30 millió utast szállít. A légitársaság mozgalmas történetének és óriási lehetőségeinek köszönhetően az Etihad Airways részesedést kívánt szerezni és szerzett az airberlinben, és partnerségi együttműködést kezdeményezett a légitársasággal. Az ehhez hasonló hosszú távú elkötelezettség az Etihad Airways üzleti stratégiájának fontos része, és ezt az elkötelezettséget most a külvilág felé is kommunikáljuk akkor, amikor az airberlin a közös dizájnt megjeleníto Airbus gépével kel útra Európa-szerte."

Naponta kétszer München - Abu Dhabi

 

Az airberlin és az Etihad Airways hetente 42 járatot üzemeltet németországi repülőterek és az Egyesült Arab Emirátusok fővárosa, Abu-Dzabi között. 2014 februárjától naponta két járat indul majd Münchenből, így a heti összeköttetések száma 49-re nő. 2013-ban az előző évhez képest 74%-kal több, összesen több mint 560 000 codeshare utas repült a közös hálózaton belül.

Jelenleg az Etihad Airways 66 airberlin járatot kínál EY kóddal, míg az airberlin kínálatában 33 Etihad Airways-járat szerepel AB kóddal. Wolfgang Prock-Schauer újabb útvonalakat jelentett be erre az évre: "Folyamatosan bővítjük az Etihad Airways légitársasággal közös járathálózatunkat. Új indiai, ausztrál és dél-koreai codeshare úti célokat kínálunk az airberlin utasainak."

Az airberlinről

az airberlin Európa egyik vezeto légitársasága és világszerte 147 úti célhoz szállít utasokat. Németország második legnagyobb légitársasága 2013-ban több mint 31,5 millió utast szállított. Az airberlinben 29,21%-os részesedéssel bíró Etihad Airways légitársasággal kötött stratégiai partnerségnek és a oneworld® légiszövetségben való tagságnak köszönhetoen az airberlin járathálózata az egész világra kiterjed. A díjnyertes szolgáltatásokat nyújtó légitársaság 16 légitársasággal közös járatszámmal árul repülojegyeket a világ minden részére. Flottájának átlagéletkora öt év, így Európa egyik legfiatalabb és ökohatékonyság szempontjából egyik legkedvezobb légiflottáját tudhatja a magáénak.

Az Etihad Airways légitársaságról

Az Egyesült Arab Emirátusok nemzeti légitársasága, az Etihad Airways 2003-ban kezdte meg muködését, és 2013-ban 10,3 millió utast szállított. Az Abu-Dzabi nemzetközi repüloterén található központjából az Etihad Airways 102 közel-keleti, afrikai, európai, ázsiai, ausztrál és amerikai úti célhoz indít utas- és teherszállító repülogépeket. Flottája 87 Airbus és Boeing repülogépbol áll. Ezen felül a légitársaság már megrendelt további 220 gépet, köztük 71 darab Boeing 787 Dreamlinert, 25 darab Boeing 777-X-et, 62 darab Airbus A350-et és 10 Airbus A380-ast, a világ legnagyobb utasszállító repülogépét. Az Etihad Airways részesedéssel bír az airberlin, Air Seychelles, Virgin Australia, Aer Lingus és Jet Airways légitársaságokban. Amint a hatósági engedélyezés befejezodik, 2014 elso negyedévében az Etihad Airways elindítja elso regionális légitársaságát, az Etihad Regional légitársaságot, amely a svájci Darwin Airline légitársaság 33,3%-ának megszerzésével jön létre. Az Etihad Airways ezen kívül 2014 januárjától 49%-os részesedéssel rendelkezik az Air Serbia légitársaságban.


Halálos hajóbaleset Verőcénél - még tart az áldozatok felkutatása

Halálos hajóbaleset Verőcénél - még tart az áldozatok felkutatása 

A parton, a vízen és a vízben, valamint hőkamerás és egyéb drónokkal a levegőből is keresik a szombat éjjel Verőcénél balesetet szenvedett hajó eltűnt utasait.
Code share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között

Code share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között 

Ennek értelmében utasaiknak nagyobb rugalmasságot biztosítanak a két ország közötti utazás esetén.
Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál

Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál 

Tovább bővül a flotta és az útvonalhálózat.
Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé

Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé 

A hagyományos autók már nem kelendőek.
Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések

Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések 

...és a nagyszabású építkezések folytatódnak tovább.
Luxusdivatmárka a fedélzeten

Luxusdivatmárka a fedélzeten 

A készletet a China Airlines környezeti fenntarthatósági filozófiája jellemzi.
Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában

Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában 

Az idei nyári szezonban az airBaltic hat új célállomásra indít járatot Rigából, ezzel már több mint 70 útvonalat kínálnak a lett fővárosból.
Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje?

Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje? 

Ha igen, akkor május 11-én, szombaton módja lesz rá, hogy alaposan megtekintse.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson

Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson 

A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval?

Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval? 

A partnerség alapja a két globális óriás kiválóság és győzelem iránti közös szenvedélyét.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.