Az elegáns esemény egy Green Travel Híradóval indult, melyben poénos szituációk mellett megtudhattuk azt is, hogy az idei főszezonban heti 24 járatot indít az utazásszervező. Az idei újdonság a Debrecenből induló két antalyai járat mellett a június 16-tól főszezonban közlekedő Sármellék-Antalya járat, melynek töltöttsége már most, az előfoglalási időszakban 38%-os, ami meglepően jónak számít.
Göktas Merdol, a cég ügyvezetője beszámolt arról is, hogy jelentős növekedést értek el az utóbbi néhány évben: míg 2012-ben 7,8 milliárd, 2013-ban pedig 10,3 milliárd forintos forgalmat generáltak, addig tavalyi forgalmuk 15 milliárd forintra emelkedett.
A Green Travel utasai az idei szezonban Wizz Airrel mehetnek Egyiptomba szombati napokon, a járatokon 32 + 10 kilogrammnyi csomagot vihetnek magukkal, amiért nem kell külön díjat fizetni. Újdonságnak számít, hogy idén már az MSC Cruises hajótársaság programjai is szerepelnek az utazásszervező kínálatában. A Green Travel több kiemelt szállodával Magyarországon kizárólagos értékesítési szerződéssel rendelkezik.
Göktas Merdol kiemelte, hogy jelenleg országszerte 134 Green Ponttal rendelkeznek, amit 2015 év végére 150-re szeretnének növelni, az előfoglalások mértéke pedig tavalyhoz képest már most 272%-os növekedést ért el.
Az estén bemutatta kínálatát két kiemelt ötcsillagos szállodalánc, a Cornelia Hotels, illetve a Titanic Hotels is.
A jó hangulatban folytatódó este során számos külföldi és hazai utazást is kisorsoltak – itthon az éppen megújuló visegrádi Silvanus Hotelbe, külföldre pedig az utazásszervező kínálatában szereplő nyaralások mellett a cég által közlekedtetett charterekre, illetve repülőjegyeket a Turkish Airlines járataira. Az egy évvel ezelőtti gálán meghirdetett foglalási verseny fődíja pedig egy Fiat 500-as volt, melyet közjegyző jelenlétében sorsoltak ki, az autót az egyik nyíregyházi iroda értékesítője vihette haza.
Az egyhónapos foglalási verseny győzteseinek is átadták a 150, 100 és 80 ezer forint értékű MADE WITH SWAROVSKI ELEMENTS ékszerszettet, mellyel a legtöbb utast értékesítő három partnerirodát jutalmazta az utazásszervező. Harmadik helyre került a QuaesTour miskolci irodája, második helyen végzett a budapesti Árkádban lévő Gruber Travel, a legtöbbet pedig a debreceni Liget Travel értékesítette.
A Green Travel Híradó a gálán készült felvételekkel és nyilatkozatokkal kiegészítve itt megtekinthető:
{youtube|id=1SciMmFReJc}