Ezek a légitársaságok voltak tavaly a magyarok kedvencei

A Weco-online Kft., a repjegy.hu üzemeltetője, a Travelo Utazási Magazinnal közösen 2015-ben is meghirdette „Az Én légitársaságom” felmérést, melyben a hazai utazóközönség kedvenc légitársaságát kereste. A díjakat február 11-én, a Budapest Airport 1-es terminálján adták át.

A hazai légiutasok negyedik alkalommal írták meg véleményüket repülőútjaikról. Az utasok szavazatai és szöveges beszámolói alapján ismét az Emirates a magyarok kedvence. A felmérésre minden eddiginél nagyobb számú értékelés érkezett: a válaszoló utasok 5027 szavazatot és több mint 2254 szöveges beszámolót osztottak meg repülős utazásaikról.

A tavalyi évhez mért növekedés az értékelések számában azt igazolja, hogy nagyon fontos az utazóknak, hogy kényelmesen és jó menetrenddel utazzanak. A meghirdetett kategóriák: a legkedvesebb légiutaskísérő, a legjobb fedélzeti ellátás, a legjobb menetrend, a legjobb ár-érték arány és a légitársaságok legjobb kommunikációját lehetett osztályozni. Minden kategóriából egy győztest hirdettek, az összesített eredmény pedig azt mutatta meg, hogy melyik az ország kedvenc légitársasága. Az egész éves felmérésben 150 különböző légitársaság szolgáltatásait osztályozta a magyar utazóközönség.

A legtöbb minősítés a tavalyihoz hasonlóan a vezető diszkont légitársaságokra érkezett, a legmagasabb értékeléseket még mindig a hagyományos légitársaságoknak osztották.

Az összetett végeredmény alapján „Az Én Légitársaságom 2015” győztese az Emirates lett, tőle nem sokkal lemaradva a második helyre került a Qatar Airwayst, a bronzérmes pedig az izraeli EL AL légitársaság lett. A személyzet munkáját, a légikísérők kedvességét értékelő kategóriában az EL AL lett a győztes, őt követi a holland KLM légitársaság, harmadikként végzett az Aegean Airlines.

A legjobb fedélzeti ellátás díját a Qatar Airways Kapta, második az Emirates, harmadik pedig a KLM lett. A legjobb menetrend fődíját a Finnairnek ítélték a magyar utasok. Második az Emirates, majd harmadik a KLM lett. Az ár-érték arányban a görög Aegean Airlines légitársaság lett a legjobb, öt követte a Qatar, majd a Norwegian Air Shuttle. Idén először a légitársaságának kommunikációját is értékelték az utasok, a kategória győztese az Emirates, második az EL AL Israel, a harmadik pedig a Qatar Airways lett. A tájékoztatón bejelentették, hogy 2016-ban ismét megtartják a felmérést. 


Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.