Ezek a légitársaságok voltak tavaly a magyarok kedvencei

A Weco-online Kft., a repjegy.hu üzemeltetője, a Travelo Utazási Magazinnal közösen 2015-ben is meghirdette „Az Én légitársaságom” felmérést, melyben a hazai utazóközönség kedvenc légitársaságát kereste. A díjakat február 11-én, a Budapest Airport 1-es terminálján adták át.

A hazai légiutasok negyedik alkalommal írták meg véleményüket repülőútjaikról. Az utasok szavazatai és szöveges beszámolói alapján ismét az Emirates a magyarok kedvence. A felmérésre minden eddiginél nagyobb számú értékelés érkezett: a válaszoló utasok 5027 szavazatot és több mint 2254 szöveges beszámolót osztottak meg repülős utazásaikról.

A tavalyi évhez mért növekedés az értékelések számában azt igazolja, hogy nagyon fontos az utazóknak, hogy kényelmesen és jó menetrenddel utazzanak. A meghirdetett kategóriák: a legkedvesebb légiutaskísérő, a legjobb fedélzeti ellátás, a legjobb menetrend, a legjobb ár-érték arány és a légitársaságok legjobb kommunikációját lehetett osztályozni. Minden kategóriából egy győztest hirdettek, az összesített eredmény pedig azt mutatta meg, hogy melyik az ország kedvenc légitársasága. Az egész éves felmérésben 150 különböző légitársaság szolgáltatásait osztályozta a magyar utazóközönség.

A legtöbb minősítés a tavalyihoz hasonlóan a vezető diszkont légitársaságokra érkezett, a legmagasabb értékeléseket még mindig a hagyományos légitársaságoknak osztották.

Az összetett végeredmény alapján „Az Én Légitársaságom 2015” győztese az Emirates lett, tőle nem sokkal lemaradva a második helyre került a Qatar Airwayst, a bronzérmes pedig az izraeli EL AL légitársaság lett. A személyzet munkáját, a légikísérők kedvességét értékelő kategóriában az EL AL lett a győztes, őt követi a holland KLM légitársaság, harmadikként végzett az Aegean Airlines.

A legjobb fedélzeti ellátás díját a Qatar Airways Kapta, második az Emirates, harmadik pedig a KLM lett. A legjobb menetrend fődíját a Finnairnek ítélték a magyar utasok. Második az Emirates, majd harmadik a KLM lett. Az ár-érték arányban a görög Aegean Airlines légitársaság lett a legjobb, öt követte a Qatar, majd a Norwegian Air Shuttle. Idén először a légitársaságának kommunikációját is értékelték az utasok, a kategória győztese az Emirates, második az EL AL Israel, a harmadik pedig a Qatar Airways lett. A tájékoztatón bejelentették, hogy 2016-ban ismét megtartják a felmérést. 


Gigaméretű napelempark a római reptéren

Gigaméretű napelempark a római reptéren 

Európa legnagyobb napelemparkja kezdte meg működését a római Fiumicino Repülőtéren.
Változás a Wizz Air háza táján – Amelia előtérbe kerül

Változás a Wizz Air háza táján – Amelia előtérbe kerül 

A jobb ügyfélélmény és kiszolgálás érdekében a légitársaság jelentős változtatásokat vezetett be.
Repülőtéren eltűnő poggyászok nyomában: melyik szín a legrosszabb választás?

Repülőtéren eltűnő poggyászok nyomában: melyik szín a legrosszabb választás? 

A légiközlekedés egyik gyakori problémája – az elveszett vagy eltűnt poggyászok – régóta megoldatlan, és világszerte rengeteg utas számára okoz kellemetlenséget.
Ha Ryanairrel utazik, erről a változásról tudnia kell!

Ha Ryanairrel utazik, erről a változásról tudnia kell! 

Az ír fapados légitársaságnál a beszállókártyák esetén a közeljövőben új szabályokat vezetnek be.
Veganuár a felhők felett

Veganuár a felhők felett 

Világszerte folyamatosan növekszik a vegán konyhát kedvelő utasok száma.
A SIA továbbra is állja a Szingapúri Nagydíj főszponzori költségeit

A SIA továbbra is állja a Szingapúri Nagydíj főszponzori költségeit 

Megszületett a döntés: a Singapore Airlines (SIA) további 4 évig a Forma1 Szingapúri nagydíj főszponzora.
Jól alakulnak az utasszámok Ferihegyen

Jól alakulnak az utasszámok Ferihegyen 

A Budapest Airport 2024-es éve a várakozásokat meghaladó eredményekkel erősíti meg a repülőtér pozitív lendületét.
Durván emelkedő kompárak Görögországban

Durván emelkedő kompárak Görögországban 

Várhatóan nagymértékben emelkednek 2025-ben a görögországi kompjegyárak – akár 12 százalékkal is emelkedhetnek idén májustól.
Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat

Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat 

Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére

Egyenruhák az elit csapat részére 

Az Emirates bemutatta új egyenruháját.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.