Ezek a légitársaságok voltak tavaly a magyarok kedvencei

A Weco-online Kft., a repjegy.hu üzemeltetője, a Travelo Utazási Magazinnal közösen 2015-ben is meghirdette „Az Én légitársaságom” felmérést, melyben a hazai utazóközönség kedvenc légitársaságát kereste. A díjakat február 11-én, a Budapest Airport 1-es terminálján adták át.

A hazai légiutasok negyedik alkalommal írták meg véleményüket repülőútjaikról. Az utasok szavazatai és szöveges beszámolói alapján ismét az Emirates a magyarok kedvence. A felmérésre minden eddiginél nagyobb számú értékelés érkezett: a válaszoló utasok 5027 szavazatot és több mint 2254 szöveges beszámolót osztottak meg repülős utazásaikról.

A tavalyi évhez mért növekedés az értékelések számában azt igazolja, hogy nagyon fontos az utazóknak, hogy kényelmesen és jó menetrenddel utazzanak. A meghirdetett kategóriák: a legkedvesebb légiutaskísérő, a legjobb fedélzeti ellátás, a legjobb menetrend, a legjobb ár-érték arány és a légitársaságok legjobb kommunikációját lehetett osztályozni. Minden kategóriából egy győztest hirdettek, az összesített eredmény pedig azt mutatta meg, hogy melyik az ország kedvenc légitársasága. Az egész éves felmérésben 150 különböző légitársaság szolgáltatásait osztályozta a magyar utazóközönség.

A legtöbb minősítés a tavalyihoz hasonlóan a vezető diszkont légitársaságokra érkezett, a legmagasabb értékeléseket még mindig a hagyományos légitársaságoknak osztották.

Az összetett végeredmény alapján „Az Én Légitársaságom 2015” győztese az Emirates lett, tőle nem sokkal lemaradva a második helyre került a Qatar Airwayst, a bronzérmes pedig az izraeli EL AL légitársaság lett. A személyzet munkáját, a légikísérők kedvességét értékelő kategóriában az EL AL lett a győztes, őt követi a holland KLM légitársaság, harmadikként végzett az Aegean Airlines.

A legjobb fedélzeti ellátás díját a Qatar Airways Kapta, második az Emirates, harmadik pedig a KLM lett. A legjobb menetrend fődíját a Finnairnek ítélték a magyar utasok. Második az Emirates, majd harmadik a KLM lett. Az ár-érték arányban a görög Aegean Airlines légitársaság lett a legjobb, öt követte a Qatar, majd a Norwegian Air Shuttle. Idén először a légitársaságának kommunikációját is értékelték az utasok, a kategória győztese az Emirates, második az EL AL Israel, a harmadik pedig a Qatar Airways lett. A tájékoztatón bejelentették, hogy 2016-ban ismét megtartják a felmérést. 


Kínai légi utasforgalmi adatok

Kínai légi utasforgalmi adatok 

Kínában a légi utasforgalom 12,3 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben.
Átadták az Aeroplex új berendezéskarbantartó központját

Átadták az Aeroplex új berendezéskarbantartó központját 

Nagy Márton, nemzetgazdasági miniszter is részt vett pénteken, az Aeroplex Berendezéskarbantartó Központ ünnepélyes átadásán, Maglódon.
Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben

Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben 

Erős havazás bénítja a gépek fel- és leszállását.
Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje

Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje 

Friss információk a repülőtér adataiból.
A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről

A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről 

A november 27-i kitelepülésen a tárca munkatársai mind a hazai, mind a külföldi utasok kérdéseire, esetleges panaszaira válaszolnak annak érdekében, hogy a fogyasztók tisztában legyenek az uniós rendelet alapján őket megillető jogi lehetőségekkel.
Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos

Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos 

Különleges járművel találkozhatunk a főváros szívében, ami azzal csal sokak arcára mosolyt, hogy oda is a játék örömét hozza el, ahol a városlakók nem is számítanak rá.
Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen!

Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen! 

Többek közt ez a megállapítás hangzott el azon a november 19-ei sajtóbeszélgetésen, amelyen mi is részt vettünk.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők

Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők 

A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren

Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren 

Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.