Frusztráló az online foglalás?

A fogyasztókat frusztrálja az online foglalás – állítja egy ezer brit megkérdezésével készített tanulmány, amely arra is kitér, melyek a legnagyobb feszültséget okozó pontok.

A Loudhouse és a szoftver-specialista RightNow Technologies tanulmánya azt állítja, hogy a fogyasztók 53 százalék attól tart, hogy nem lesz képes információkat találni a rejtett költségekről, 47 százalék nem talál megfelelő információkat a nyaralásról, 45 százalék bosszankodik, mert nem tehet fel kérdéseket, 35 százalék pedig túl bonyolultnak találja a vásárlási folyamatot. A megkérdezettek 51 százaléka nem volt tisztában az árazás részletkérdéseivel és szívesen vette volna, ha telefonon vagy e-mailben az utazási irodához fordulhat, 50 százalék pedig a nyaralással és a repülőúttal kapcsolatban szeretett volna még kérdéseket feltenni. Még ijesztőbb adat, hogy 72 százalék arról számolt be: volt már kedvezőtlen tapasztalata az online foglalással kapcsolatban. Pozitív élménye volt viszont 54 százaléknak. Arra a kérdésre, hogy miért maradnak hűségesek az utazási irodájukhoz, 65 százalék a „jó tapasztalatok”-at említette, 53 százalék a „jó hírnevet”, 51 százalék pedig a „legkedvezőbb árat”. A tanulmány azt találta, hogy a fogyasztók 21 százaléka tervezi azt, hogy idén kevesebb pénzt fordít utazásra, mint tavaly, közülük 72 százalék azért, mert tart a költségektől.


Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours 

Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.
Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.